Jag bytte kabelhärvan för att inte ha kablar ligga löst:P
Pedant.
Men visst klart kan man dra separat vtec kabel från ecun direkt ja.
Har med swappa Dx förr, fick byta tank då med!
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Hondaklubben som gäller. om man inte har en jäkla tur och hitta rpå bildelsbasen, men de tar överpris på sina grejer.
Lättast är väl ett esi swapp på från LSi eller vei,
Motor och låda och ecu. boom. klart.
Lsi, esi och vei till B serie, allstå b16, b18 och kanske till och med b20?
Motor, låda, drivaxlar, växel länkage, Esu.
Sen till K swapp, så fick du rätt bra beskrivning som ovan.. runt 50k MINST!
Men då kommer du behöva kapa lite motorfästen och i kaross för spakställ tyvärr... För de är vajer låda i dom.
Byta plats på kylarn och diverse saker. Alla motor delar och så blir väl 30-40 med lite tur.
Sen för att få de att funka går de inte med en vanlig ecu längre. Då är de honddata k pro som gäller. De boxarna kostar minst 10. Har en sån i min type r.
H 22 swapp som är prelude vti...
Samma veva där, lite kap, modd, pajjja bilen lite.
Och till och med vänster lykta behöver man kapa i där, för generatorn sitter på framsidan av den motor där servo pumpen sitter normalt. Skumt. Men de går.
Skulle rekomendera ett b swapp, B serie har skönaste ljudet iaf:D hehehe