Jag skulle behöva ha tips å hjälp med att koppla in lite grejor så som laddtrycksmättare och dump i motorutrymmet på min bil, det är en passat 1,8T 99 sedan
Sitter ju en återcirkulerande dump original på passaten så där har du ju en vacumslang redan, använd dig inte av en öppen dump bara då bilen får frispel av det..
Jo den funkar bra, tips om du vill ha dumpljudet mer tydligt är öppet luftfilter och ett steg 1 trim av valfritt märke.. Har du en öppen dump får motorn frispel och börjar jävlas med att allt från gå halvkasst till att gå in i limphome-läge eller vad det nu kan kallas... har med luftmängd(masse)mätaren att göra.. Har själv haft en passat 1.8t -00 och testat med öppen dump vilket var det sämsta jag gjort
Grabbar jag bjuder på gratis spel på amerikanska PowerBall och MegaMillions ;-). Klicka på länken och glöm inte bort mig om ni vinner jackpotten på 817 000 000 kr.
Okej men det funkar med den dumpen jag länka då? Ja jag ska chipa hon å sånt med så jag får lite pollar, tänkte köra inom bsr nån gång i framtiden när pengarna finns
Okej men det funkar med den dumpen jag länka då? Ja jag ska chipa hon å sånt med så jag får lite pollar, tänkte köra inom bsr nån gång i framtiden när pengarna finns