Christian_N skrev:
Jag undrar om det är någon som vet nånstans där man kan öva på och drifta/sladda på i Norra Sthlm?
Gärna nånstans där dom blå inte är så ofta och där man inte stör andra. Och självklart med så lite trafik som möjligt!
Jag vet att man ska hålla sig till banorna när man ska leka men eftersom det inte finns några i närheten så letar jag efter att kunna öva så säkert som möjligt!
Vill ni inte skriva ut det så alla ser så är det bara skicka ett PM..
Mvh Christian
Pinsamt att dom inte skapat statliga motorparker som är öppna för alla och gärna sent ut på kvällar. Detta hade bidragit betydligt till 0-visionen (iaf om dom anställt en säkerhetsansvarig/instruktör som kan komma med råd om körningen till folk som är lite gröna, tänk fritidsledare typ) och polisen hade säkerligen besparats för ett x-antal klagosamtal från surkärringar/surgyppar. Kan polisen kanske lägga ressurserna dom slösar på att jaga wunderbaumssamlandetvåförtiogossar på det riktiga buset ist. Nuff said.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"