Turbokonverterad med dessa grejer. Jperformance grenrör, 16T Turbo, 2,5" avgas från turbo, Intercooler från saab 900, 2,5" tryckrör, Extrasprut, AEM bredbandslambda, Ladd och oljetrycksmätare, 2 grader kallare stift.
fint projekt! är förvånad över att det inte krabba mera faktiskt vad kör du i ladd? ställbara tryckvakter har ja jag kom över ett parti med 60 st å dom går att ställa från cirka 0.2 till 15 bar
fint projekt! är förvånad över att det inte krabba mera faktiskt vad kör du i ladd? ställbara tryckvakter har ja jag kom över ett parti med 60 st å dom går att ställa från cirka 0.2 till 15 bar
Tack så mycket laddar i nuläget 0,4 bar. skickar ett pm ang. tryckvakt
Riktigt fint bygge, läste igenom projektet precis och blev grymt sugen på att bygga får se efter sommaren! vågar du inte ladda lite mer än 0,4 ?
Tack så mycket, kul att du ville läsa igenom ja det är ju riktigt skoj att bygga. Nja sägs vara klena stakar i dessa motorer, vågar inte riktigt chansa
Tyvärr händer det inte så mycket men fick iaf hem vindavisare 12/7, det tackar jag -Frey- på garaget för. Tips om fastsättning mottages gärna då dom ska sitta utanpå och listen på dörren är gummi.
Har köpt mig en reservdelsbil, så är det någon som behöver nått är de bara hojta få se om de finns kvar Blivit ståendes under ett träd några månader därav så skitig.. D16Z6 spisen Baken