Volvo 855 T5-R Ombyggnaderna på The Darkside. (400-500hk motorbygge börjas snart.)
Vill ha en projekt tråd på vad jag gör med bilen o hur jag gör det. Mycke bilder försöker jag få med. Allt jag gör med bilen kommer o läggas upp här. Allt från instrumenthus till fan vet var det slutar. :)
Volt vill jag med veta eftersom jag har ett ganska stort steg o driva till basarna + 1 steg till dörrarna. Prova med 3 mätare o det blev skumt o få till det med brädan. 4 var bra eftersom linjerna följer bra med brädan. O då e det en kvar o välja så det blev lamda.
blir nog coolt när du har lackat el flockat överdelen...hehe
gått igenom hela tråden nu o e grymt impad du lyckas så bra att saker som jag vanligtvis inte gillar blir snyggt på din bil! t ex r-fälgar, gillar inte dem i vanliga fall men sitter som en smäck på din, + för röda tejpen! massa mätare, e jag också lite anti mot men kommer bli grymt snyggt på brädan
dock så tyckte jag att dem där motstånden te binkersen bara va onödiga pengar, onödigt mö jobb för o installera, så köpte detta istället: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … LED-42200/ funka kanon keep up the good work! detta kommer jag o följa
gått igenom hela tråden nu o e grymt impad du lyckas så bra att saker som jag vanligtvis inte gillar blir snyggt på din bil! t ex r-fälgar, gillar inte dem i vanliga fall men sitter som en smäck på din, + för röda tejpen! massa mätare, e jag också lite anti mot men kommer bli grymt snyggt på brädan
dock så tyckte jag att dem där motstånden te binkersen bara va onödiga pengar, onödigt mö jobb för o installera, så köpte detta istället: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … LED-42200/ funka kanon keep up the good work! detta kommer jag o följa
Tack så mycket.. Ja jag e inte så glad för R-fälgar heller. Men dem var billiga o där bak var där nya däck. Ja man vill ju ha koll på vad som händer med bilen så några mätare skadar nog inte tycker jag. Sticker inte ut så mycke heller o e knappast ivägen där.
Jag har ett sådant relä liggandes. Trodde det skulle vara lätt att bara rycka ur o sen stoppa i det. Men det var det inte eftersom 850 har inbyggt blinkersrelä i varningsblikers knappen. Så jag hade ingen användning av det reläet från biltema. Så det ända var o göra så. O jag satte dem motstånden där för jag skulle kunna sätta diod blinkers bak en da.
Tråkigt men nödvändigt. 945:an pissa ut soppa vid pump o filtret. Så det blev o skruva lite i den. Den måste ju vara OK tills jag ska sälja den om 1-2 månader.
Pump o filter till 945:an.. Den stumpen mellan pump o filter. Finns den o få löst?? Ser den bäst på sista bilden.
såg fint ut med nya skyltar och inte allt för fint med 945ans soppavagga bara o ringa te bilia o höra ifall dem har men tveksamt, de börjar tunnas ut med 940 delar på volvo tyvärr
Ska se var jag kommer o sätta skylten där fram. Vill ju inte ha den där den sitter nu.
Ja jag har med en känsla av att det e ganska tunt med delar där till dem bilarna nu. Kollar på mekonomen o biltema efter delar. Se om jag kan få loss skiten o sätta en egen slang där emellan.
Tråkigt men nödvändigt. 945:an pissa ut soppa vid pump o filtret. Så det blev o skruva lite i den. Den måste ju vara OK tills jag ska sälja den om 1-2 månader.
När den paja på min sambos 940 så skala jag bortden gammla slangen tog en bit soppaslang med klammer i båda ändarna de är 2 år sen de hände de funkar fortfarande
Ja slangen e mitt av nu. Men jag får inte av Banjo kopplingen från filtret så måste hitta en sådan. Eller om jag nu får av den så ska jag med sätta soppeslang med klämma.