3589
Sök

Europdäck.se

126 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Någon som har erfarenhet av europdack.se?
Dom har bättre priser än dackonline.se men verkar vara ett nystartat online företag.

Spännande män luktar diesel

Rumpmas
3 860 Inlägg
26 mars 2012
Om dom inte drar över sin utlovade leveranstid med 2,5 veckor är det säkert ett alternativ. Själv väntar jag hellre och ser vad betyget från andra kunder blir innan jag provar ett nystartat företag. Det kan ju hända att de kan hålla lägre priser genom att lagerföra äldre däck t ex. Har de även samma sortiment eller är det mest regummerat och lågbudgetdäck?

* Voff voff *
10 656 Inlägg
26 mars 2012
Priserna ser ju onekligen riktigt bra ut!

Kollade bara som hastigast, men går det att betala vid uthämtning av däcken så är det ju bara att testa. Kommer inga däck behöver du ju inte betala... smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

2 Inlägg
1 september 2012
Hej alla!
Tänkte bara delge mina erfarenheter av ovanstående däckleverantör.

1. Kanonservice via telefon.

2. Snabb leverans.

3. Utmärkt hantverk då jag beställde 4 däck på alufälg i våras. Det fanns inte så mycket som ett tumavtryck i kromet!

4. Köpte helt nyligen ett par nya sulor till min andra bil. 2 dagars leverans från nederländerna.

5. Du betalar enkelt via faktura så du slipper ligga ute med stålar innan du synat och granskat varorna.

6. Sist men inte minst...priset. Helt sjukt bra priser!

Kan varmt rekommendera dem!

//

7 120 Inlägg
1 september 2012
Hairyguy skrev:
Hej alla!

2. Snabb leverans.

3. Utmärkt hantverk då jag beställde 4 däck på alufälg i våras. Det fanns inte så mycket som ett tumavtryck i kromet!

4. Köpte helt nyligen ett par nya sulor till min andra bil. 2 dagars leverans från nederländerna.

5. Du betalar enkelt via faktura så du slipper ligga ute med stålar innan du synat och granskat varorna.

//

Det är inte så att du är ägare till företaget då? roll

682 Inlägg
1 september 2012
Hmm... 1 inlägg och rekommenderar sidan...

Ser intressant ut, uppdatera gärna med mer "gröningar" !!

Edit: 2 dagar från nederländerna ?? Kör dom med rymdskepp ? 

Utlandet har jag alltid fått vänta runt en vecka eftersom att det tar sån jääävla tid i sveriges import terminal..

Off-topic: väntade i min barndom 7 månader på ett soft-air gun gevär från USA. Gissa om det blev stoppat i tullen och en jävla väntetid?
Senast redigerat av DanneSundin (1 september 2012)

865 Inlägg
1 september 2012
DanneSundin skrev:
Hmm... 1 inlägg och rekommenderar sidan...

Ser intressant ut, uppdatera gärna med mer "gröningar" !!

Edit: 2 dagar från nederländerna ?? Kör dom med rymdskepp ? 

Utlandet har jag alltid fått vänta runt en vecka eftersom att det tar sån jääävla tid i sveriges import terminal..

Off-topic: väntade i min barndom 7 månader på ett soft-air gun gevär från USA. Gissa om det blev stoppat i tullen och en jävla väntetid?

jag beställer skoter delar från usa och beställer jag delarna tex måndag kväll så brukar delarna ligga tisdag eftermiddag i sverige sen tar de ca 2 dagar innan dom e hemma...

2 Inlägg
3 september 2012
Aerodynamik skrev:
Hairyguy skrev:
Hej alla!

2. Snabb leverans.

//

Det är inte så att du är ägare till företaget då? roll

Jo självklart. Jag är Belgare och sitter och surfar på "Garaget.org" för att göra reklam med 1 inlägg om att jag tycker att jag ger bra service...

Jag tycker tex att min Toyota en skitbra bil - och nu tror du väl att jag är köpt av Toyota...

Sök