robinH skrev:
DjMes skrev:
Under hela 2011, Så var det Jägersro Onsdagar och Fredagar och Trelleborg på söndagar och det funkade jättebra.
Vilket även kommer att fortsätta under 2012. Att ni ordnar med en träff på söndagar också kommer göra att folket tröttnar så ni vet.
Fick ju rätt så shyst respons i den andra tråden. Nappar folket på att hitta på något annat än att bara köra rakt fram som det alltid varit förr så kan det nog bli helt okey med folk. Du skulle väl låta skiten dö ut så varför bryr du dig egentligen?
Har varit med i spelet länge för att veta vad som håller och vad som inte håller. Att bara ha en stående träff utan att någon som styr. Kommer att Resultera i det som hände som hände år 2010. Massa olyckor, tror jag kan räkna till 10 stycken bil olyckor och Malmö fick ett extremt dåligt rykte. Sen 2011 fick vi igång allting igen, och rensade träffarna på skit. Idioter som förstörde träffarna och bilar som fick stenskott och blev påkörda. (Många av dina anhängare kan intyga på detta, speciellt när det finns historik där dem sagt: Ska aldrig mer komma till Malmö träffen bara idioter som kör, HBG äger osv)
Nu när det är rensat, så passar vissa människor på att komma fram och spela någon frälsare och tro att nu kan vi hålla i Malmö träffen för det funkade så bra förra året! Väldigt lätt att rida på någon annans fame.
Nä mina vänner, anledningen till att funkade så bra förra året var för att det fanns över 15 personer som hjälptes åt att rensa och få ihop gemenskapen igen. Det tog tig och krävdes mycket energi, mycket tjafs och bråk men till slut fick vi iväg "rötäggen" och kunde hålla vanliga träffar igen.
Att bara sätta ett datum och sedan ha 3-4 personer som håller med, som tyvärr har ingen som helst erfarenhet av träffar i Malmö och vilket folk som dyker upp gör det betydligt lättare till Katastrof. Jag må låta Malmö träffen dö ut, men tänker inte tillåta Malmö få ett dåligt rykte igen.
Därför startades Stora Malmöträffen förra året, och hade enormt många besökare. Så kolla era fakta innan ni börjar sätta igång med träffar för att köra slalom i Skogar. För när det väl händer något, då kan jag lova dig. Dem som var positiva till dina spontana träffar, dem flyr rätt så fort.
Vi öppnad ögonen för stora delar av Skåne, kom bilar från Höör, Tomellila, Svedala, Ystad,Simrishamn,Trelleborg, Landskrona, Ängelholm och fler städer runt om i Skåne.
Så bara för någon känner för att man heldre vill köra slalom i skogen, så ska man inte sno åt sig hela Malmö träffen namnet. För Malmö träffen handlar inte om något meningslöst träffande där alla får göra vad man vill, utan om ett välkomnande och gemenskapsträff. Det gjorde oss till den träffen vi en gång varit tidigare. Inte genom att skapa en tråd och säga, tanka bilen och kom gör va du känner för.
En stor del som vi fick göra, var att bryta ner dem gamla vanorna och sätta nya platser och nya datum och byta namn på Malmöträffen. Så det finns redan STÅENDE träffar i Malmö. DOCK så har namnet och datumet ändrats. Så det jag försöker sagt är: Automatiskt så drar du tillbaka träffen genom att bjuda in alla till att göra vad dem vill.