1970
Sök

22årig mc förare avlider erfter en vild polis jakt nu anklagas polisen.

1 062 Inlägg
18 april 2012
evilaudio skrev:
asså jag fattar inte problemet..   killen hade inget körtkort för MC, ingen regskylt å körde åt helvete för fort...

sluta klaga, de en idiot mindre ute på vägarna.

....och tydligen låter man en kriminell försvara andra kriminella i Tv4. Pk anarkistisk vinklat pajas skit program rakt av.

Skäms idag att sitta på detta forum, där man försvarar kriminellt beteende och ifrågasätter myndighetens metoder. Att C är BROTTSLINGEN och har kört runt 300kmh förbi samma bilar som Polispatrullen passerar i 200, det glömde man va? Att sitta med facit i hand är så enkelt för oinsatta som uttalar sig, utan att veta ett dugg om Polistaktik.

Skäms för att admins låter denna tråd ligga kvar!!!!!!

"You Go, we go!"

1 515 Inlägg
18 april 2012
graul skrev:
evilaudio skrev:
asså jag fattar inte problemet..   killen hade inget körtkort för MC, ingen regskylt å körde åt helvete för fort...

Precis min åsikt. Blev nerskriven på facebook när jag tyckte att det var bra att poliserna hade kul under jakten. Lär väl bli det här nu med.

Att poliserna hade kul? Att sätta andra medtrafikanter i ännu störra fara är kul? Att kommentera saker som "vi sätter honom i bommen", "underbart" osv, är det kul?... Fan bor du långt ute i skogen eller? Visa lite sympatti, Herregud.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Forummoderator
26 390 Inlägg
19 april 2012
Sluggern skrev:
klart det är polisernas fel dom kunde gett fan i jaga honom men dom fick orgasm polisen älskar ju ä jävlas med folk är fortkörningen inget mord vi talar om värsta brottet man kan göra är köra förfort tydligen nej dom ägna sig åt viktigare  lösa viktiga brott det klarar dom inte avskeda hela jävla packet undrar hur laglydiga dom är privat dom asen

Hört talas om att använda en så kallad punkt?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

16 197 Inlägg
19 april 2012
en kaxig 22 åring på hoj visar jag ingen sympati för..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

70 Inlägg
19 april 2012
Jo men att det var ett litet brott enligt vem? Tänk om killen kört in i någon annan? Han var ju en fara för allmänheten innan polisen kom in i bilden! Har körde ju för fort innan dess!

Och hur hade det funkar i samhället om alla säger så? Typ men ni kan inte jaga fildelare för hur farligt är det brottet? Och fildelaren kan ju begå självmord för att han blir dömd och och kanske får böta en massa pengar nä dom ska ni inte jaga!!!

145 Inlägg
19 april 2012
Håller med! denna jävla fitt polis vi har asså,,,? -Radio säger, han har ramlat nu -Bilen säger , Underbart... vilkat jävla muppar,,, skott pengar på dom asså!

Sluggern skrev:
klart det är polisernas fel dom kunde gett fan i jaga honom men dom fick orgasm polisen älskar ju ä jävlas med folk är fortkörningen inget mord vi talar om värsta brottet man kan göra är köra förfort tydligen nej dom ägna sig åt viktigare  lösa viktiga brott det klarar dom inte avskeda hela jävla packet undrar hur laglydiga dom är privat dom asen

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se

9 Inlägg
19 april 2012
Det är skamlöst av snuten i det här läget, som sitter och säger saker som "det här var ju roligt", "vi tar han i räcket" och när han krockat "underbart!" .. dom tycker det är lika kul. för det andra så hade dom varken blåljus eller siren igång. poliserna borde bli av med sina jobb, eftersom dom inte gör det bra.
som han sa i debatten, så finns det en LAG på att poliser inte får jaga motorcyklister i höga hastigheter.
du kanske inte skulle ha yttrat dig här eftersom du inte verkar ha läst/sett något om detta.
smile

Emilius skrev:
Skamlöst att anmäla polisen för att dem gör sitt jobb.

Ger man sig in i leken skall man leken tåla, idioten visste om riskerna, och gjorde han inte det.. ja det säger sig självt, då ska han väl absolut ge fan i att ens sätta sig på motorcykeln och börja åka olagligt.

Han kom undan lindrigt att dö snabbt och inte utdraget och plågsamt.

Man riskerar fan inte andras liv bara för man vill slippa böter, jävla fittskallar det finns.

Elektriska stolen åt morsan med kanske som dels själv verkar korkad och sedan är skyldig till att uppfostra (eller snarare inte uppfostra) ett riktigt rötägg.

1 515 Inlägg
19 april 2012
Man glir galen i denna tråd, allt spårar, alla spårar lol

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Forummoderator
26 390 Inlägg
19 april 2012
Cline skrev:
Det är skamlöst av snuten i det här läget, som sitter och säger saker som "det här var ju roligt", "vi tar han i räcket" och när han krockat "underbart!" .. dom tycker det är lika kul. för det andra så hade dom varken blåljus eller siren igång. poliserna borde bli av med sina jobb, eftersom dom inte gör det bra.
som han sa i debatten, så finns det en LAG på att poliser inte får jaga motorcyklister i höga hastigheter.
du kanske inte skulle ha yttrat dig här eftersom du inte verkar ha läst/sett något om detta.
smile

Emilius skrev:
Skamlöst att anmäla polisen för att dem gör sitt jobb.

Ger man sig in i leken skall man leken tåla, idioten visste om riskerna, och gjorde han inte det.. ja det säger sig självt, då ska han väl absolut ge fan i att ens sätta sig på motorcykeln och börja åka olagligt.

Han kom undan lindrigt att dö snabbt och inte utdraget och plågsamt.

Man riskerar fan inte andras liv bara för man vill slippa böter, jävla fittskallar det finns.

Elektriska stolen åt morsan med kanske som dels själv verkar korkad och sedan är skyldig till att uppfostra (eller snarare inte uppfostra) ett riktigt rötägg.

Uhm..jo..det hade dom visst. Dock inte hela tiden.
Men det kanske inte du såg?

145 Inlägg
19 april 2012
Mohahahhahaha

Audi_powah skrev:

Rejsa ?
2 959 Inlägg
19 april 2012
evilaudio skrev:

Ett flintmongo med två loserbilar som sitter och är kaxig på ett forum visar jag ingen respekt för!

Visa lite respekt för fan för killen och hans anhöriga.
Han var kanske ung och "dum" men det gör inte att man som Polis kan agera hur som helst för att få tag på honom.
Senast redigerat av Busgrabb (19 april 2012)

Autotech

9 Inlägg
19 april 2012
alla är olika och tycker/tänker olika.. men en person med vett innanför pannbenet VET att det här var polisernas fel.. dom visade noll respekt för ALLA trafikanter genom att inte använda blåljus/siren UNDER HELA JAKTEN, fram tills dom hörde på radion ifrån helikoptern att han hade kraschat, först då, satte dom på blåljusen.

Audi_powah skrev:

145 Inlägg
19 april 2012
Busgrabb skrev:
evilaudio skrev:

Ett flintmongo med två loserbilar som sitter och är kaxig på ett forum visar jag ingen respekt för!

Han var kanske ung och "dum" men det gör inte att man som Polis kan agera hur som helst för att få tag på honom.

Håller med, visa respekt,!!!

90 Inlägg
19 april 2012
Audi_powah skrev:
graul skrev:
evilaudio skrev:

Precis min åsikt. Blev nerskriven på facebook när jag tyckte att det var bra att poliserna hade kul under jakten. Lär väl bli det här nu med.

Att poliserna hade kul? Att sätta andra medtrafikanter i ännu störra fara är kul? Att kommentera saker som "vi sätter honom i bommen", "underbart" osv, är det kul?... Fan bor du långt ute i skogen eller? Visa lite sympatti, Herregud.

Läste du det jag skrev? Jag sa att ingenting rättfärdigar deras beteende. Men tydligen blir C's beteende rättfärdigat gång på gång.

Och nej jag bor inte i skogen men jag har gjort det i 23 år. Numera bor jag i tätbebyggda upplands väsby, bara att komma förbi på kaffe om du vill så kan vi diskutera vidare smile

3 354 Inlägg
19 april 2012
bara undrar de som stör sig på polisernas kommentarer. Har inte ni gjort likadana ordspyor och kränkande kommentarer? Kan sj erkänna att jag uttalat mig liknande när lokala trafikidioter som man känner till kört av vägen/ kraschat bilen etc

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 515 Inlägg
19 april 2012
Busgrabb skrev:
evilaudio skrev:

Han var kanske ung och "dum" men det gör inte att man som Polis kan agera hur som helst.

word! Evil är dock känd för ditt beteénde att vara kall roll

16 197 Inlägg
19 april 2012
allt för att oskadliggöra...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Forummoderator
26 390 Inlägg
19 april 2012
Cline skrev:
alla är olika och tycker/tänker olika.. men en person med vett innanför pannbenet VET att det här var polisernas fel.. dom visade noll respekt för ALLA trafikanter genom att inte använda blåljus/siren UNDER HELA JAKTEN, fram tills dom hörde på radion ifrån helikoptern att han hade kraschat, först då, satte dom på blåljusen.

Audi_powah skrev:

Alla som har vett innanför pannan vet att MC-föraren var idioten i detta fall. Han hade kunnat stannat självmant, och allt hade varit end of story.

3 398 Inlägg
19 april 2012
Om man vinklar lite om, om en motorcyklist kör 300km/h in i bil med en barn familj INGA poliser efter bara en som gillar farter bland andra bilister.

Då skulle det bli ett liv om att poliser inte gör deras jobb och att dom inte gör någon nytta..

visst det är ju värre att 2 tons polis bil far in i en annan bil än 300kg motorcykel..

757 Inlägg
19 april 2012
jag tror polisen tycker att dom är Judge Dread

Sök