När jag byggde ihop den nya hatthyllan så började jag fundera varför det skulle vara två stora hål i den... det var ju för att man ska kunna byta stötdämpare!!
du är en mycket sjuk man! men fyfan vilket resultat det blir satan så fint allting blir! kan inte skriva med ord hur bra detta blir. keep up the good work!
du är en mycket sjuk man! men fyfan vilket resultat det blir satan så fint allting blir! kan inte skriva med ord hur bra detta blir. keep up the good work!
haha, tack för den ja det kanske blir lite sjukligt ibland, man kan fastna i små detaljer som egentligen duger hur bra som helst.
Tror inte man får ha klämmorna neråt mot backen! Kan vara bra att ta reda på, så du inte måste åka in på efterkontroll p.g.a. skitgrejor!
Nä jag vet att dom ska vara uppåt, har inte dragit fast dom för att avgassystemet ska monteras ner för att komma åt att underredsbehandla bilen, men tack för tipset iaf
Kromade raka slutrör, är enkelt att byta till orginalslutrören om man vill. dom ser ut att sticka ut långt men det blir mycket bättre när stötfångaren monteras
tar bort skyddet på rören när stötfångaren är monterad, så man inte gör något dumt och repar dom
slutburken uppallad med en stol, men man ser ju hur det kommer att se ut iaf.
hittade ett retro batteri i ok skick, får duga tillsvidare. Har monterat en ny plus ledning och jordledning också. Har testat hela elsystemet och allting fungerade på första försöket!! helt otroligt. var helt säker på att jag skulle ha lyckats koppla något fel iaf
Någon som kan hjälpa mig att hitta ett sånt här fäste??? sitter på gjutjärnsgrenröret för dubbla SU. borde sitta på både amazon och pv. har hittat flera grenrör själv men fästet har alltid varit bortskruvat.