Fan så surt känns dock som att den mest troligt är på en båt påvägg till ett land långt där borta. Hoppas jag har väldigt fel och att bilen är kvar i Sverige i välbehållet skick känns dock ej så troligt tyvärr synd på den aldra första p1800 också.
Fan så surt känns dock som att den mest troligt är på en båt påvägg till ett land långt där borta. Hoppas jag har väldigt fel och att bilen är kvar i Sverige i välbehållet skick känns dock ej så troligt tyvärr synd på den aldra första p1800 också.
Jo jag hoppas den kommer tillrätta. Jag håller då ögon och öron öppna. Hoppas alla som följer min projekttråd också är på sin vakt. En sån bil får bara inte försvinna!
Jo jag hoppas den kommer tillrätta. Jag håller då ögon och öron öppna. Hoppas alla som följer min projekttråd också är på sin vakt. En sån bil får bara inte försvinna!
Här är batterifrånskiljaren uppgraderad och monterad i den rostfria batterilådan. Kommer att byta ut polskon till en som man löder fast istället för den med klämmskruvar ( mycket snyggare tycker jag iaf)
Började igår att samla ihop alla videoklipp som jag har på p1800 renoveringen, Ska försöka göra något kul av dom för att sen lägga ut en komplett video på kanske 10-15 min, vi får väl se hur det går.
trevlig helg på er alla, passar på att lägga upp en bild på den nya familjemedlemmen / Jonas
Efter några månaders stillastående syntes en oljefläck under bilen. Visade sig vara fel på vinkelväxeln till hastighetsmätarvajern. Nu ska en ny monteras, 666kr... billigt va?