Efter att ha puttat runt v70 in i garaget och nu felsökt utan dator i två dagar så hittade man felet tillslut varför gnistan var borta och var svänghjulsgivaren som var kass bytte den och sedan hade man haft sönder pumprelät så det fick man tvångsköra så gick han igen, nu skall den isär och märkas upp kablar som skall vara kvar och sedan skrotas bort.
Blev att fortsätta kapa kablar och ta bort, klippte bort lite för snabbt på ett ställe så starten ville ej funkar felsökte och kom fram till jorden till startrelät var borta så kopplade en ny jord och vipps så kunde man ta bort mera saker som är onödigt i en 760 får se hur det blev med startspärren efter detta batteriet var rätt dött efter alla provstarter så satte det på laddning och fortsätter annan dag
Haha vill ha satt dit ett bränslepumpsrelä som är helt innan jag tar isär det sista så jag vet att den drar och startar utan min hjälp men det är som så att jag väntar på att åka och hämta ett den personen är lite seg
Haha vill ha satt dit ett bränslepumpsrelä som är helt innan jag tar isär det sista så jag vet att den drar och startar utan min hjälp men det är som så att jag väntar på att åka och hämta ett den personen är lite seg
Haha ja lite seg
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.