3739
Sök

Ny sida på facebook, Gratis annonsering av stylade/sportbilar!

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
Så där, nu finns det ett nytt sätt att köpa/sälja stylad eller sportbil på nätet, Välkommen till www.facebook.com/styladesportbilar där kunden lägger in en annons helt gratis och ju fler som delar länken desto lättare blir bilen såld! Givetvis så är målat att satsa på en kundkrets som gillar stylade/sportbilar. Ingen mellanhand direkt kontakt med säljaren, ju fler gånger du delar' ju större chans att bilen blir såld!

Välkomna in Mvh,
Stylade Sportbilar
www.facebook.se/styladesportbilar

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

Forummoderator
26 397 Inlägg
29 maj 2012
Det blir ännu färre mellanhänder om man lägger upp en liten säljes/bytesannons på facebook själv, och ser till att andra delar den..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
Mack skrev:
Det blir ännu färre mellanhänder om man lägger upp en liten säljes/bytesannons på facebook själv, och ser till att andra delar den..

Ja men nu är det fler annonsörer som delar också, så din sida syns bättre om 15 olika personer delar per dag än om du själv skulle dela 1 gång per dag!

Forummoderator
26 397 Inlägg
29 maj 2012
DjMes skrev:
Mack skrev:

Ja men nu är det fler annonsörer som delar också, så din sida syns bättre om 15 olika personer delar per dag än om du själv skulle dela 1 gång per dag!

Vad vinner annonsörerna på det då?
Reklam för deras produkter, i våra annonser?

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
Mack skrev:
DjMes skrev:
Mack skrev:

Nej, du gör annons på din bil. Sen delar du sidan till andra som då delar den vidare. Målet är att rikta in sig på köpare som är intresserade av Stylade/sportbilar. Att det ska vara enkelt och smidigt för både den som säljer och den som köper. Utan att behöva lämna facebook kunna surfa och se vilket utbud som finns när det gäller stylade/sportbilar. Ingen vinstdrivande sida, bara helt enkelt ett sätt att kunna marknadsföra bilar som t.ex supra,skyline,evo trimmat eller stylad till rätt köpare.

Mvh

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
Bara stylade bilar och sportbilar ?

Blir nog större respons om man får annonsera alla typer av bilar.
Men ni verkar satsa enbart på stylade/sportbilar, men jag tror att det hade varit bättre om man fick annonsera alla typer av bilar.

Givetvis skulle det ge bättre respons, men man måste börja smått för att kunna utveckla det. Just nu är det bara jag som håller på med detta vilket kan leda till att jag tagit vatten överhuvudet om det skulle bli alla bila!

Mvh

Forummoderator
26 397 Inlägg
29 maj 2012
DjMes skrev:
Mack skrev:
DjMes skrev:

Nej, du gör annons på din bil. Sen delar du sidan till andra som då delar den vidare. Målet är att rikta in sig på köpare som är intresserade av Stylade/sportbilar. Att det ska vara enkelt och smidigt för både den som säljer och den som köper. Utan att behöva lämna facebook kunna surfa och se vilket utbud som finns när det gäller stylade/sportbilar. Ingen vinstdrivande sida, bara helt enkelt ett sätt att kunna marknadsföra bilar som t.ex supra,skyline,evo trimmat eller stylad till rätt köpare.

Mvh

Eh..men då är det ju samma idé som jag hade, till skillnaden att jag delade till vänner som får dela den vidare och så vidare..
Hursomhaver.

Lycka till.

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
Mack skrev:
DjMes skrev:
Mack skrev:

Mvh

Eh..men då är det ju samma idé som jag hade, till skillnaden att jag delade till vänner som får dela den vidare och så vidare..
Hursomhaver.

Lycka till.

Tack så mycket, största skillnaden är att sidan kommer att spridas fortare än en enskild annons men det är samma koncept svar ja och det är kostnadsfritt!

mvg

51 Inlägg
29 maj 2012
Lätt & Eneklt! Smart saman! smile

Vågar du gasa fullt, är fordonet inte tillräckligt trimmat.

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
gtiman skrev:
Lätt & Eneklt! Smart saman! smile

Tack så mycket smile

116 Inlägg
29 maj 2012
skit bra ide detta. ska nog sälja min nu efter besiktningen

Lika Barn Leka Bäst..

622 Inlägg
29 maj 2012
Trådstartare
linda_xtravagant skrev:
skit bra ide detta. ska nog sälja min nu efter besiktningen

Tack så mycket smile, får hoppas det blir en succé har uppdaterat nu med lite fler bilar!

Ja då vet du vem du ska vända dig till!!

Sök