som rubriken lyder ska jag renovera motorn då jag sköt blocket förra sommaren, hittade ett renoverat block i Sundsvall så fick köra 200 mil för att hämta den, tänker byta alla oljor/vätskor i bilen samt remmar packningar osv. Den är trimmad med: Rs2 turbo RS2 grenrör Rs2 spridare Större IC 3 tums hela vägen styvare bussningar samt mappad. ska lämna ca 350 hk
Nya blocket !
Senast redigerat av street_racing_90 (1 juli 2012)
Då har man meckat i två timmar idag, fick av toppen å lite annat skit, kolvarna såg ju inte riktigt bra ut som ni ser på bilderna under En kolv som har trillat ner i sumpen Sne kolv ? haha
Hel å fin topp Får se om jag drar till garaget imorgon, ganska trött på de då man jobbar med bilar hela dagarna och sen behöva hålla på med detta, men detta är väl mer motiverande då den är rolig att köra när den fungerar
Jadå förhoppnings vis är den klar i nästa vecka om allt går bra skylla bytat bottendel idag men har får kraftig förkylning så det får vänta tills imorgon :p
Jadå förhoppnings vis är den klar i nästa vecka om allt går bra skylla bytat bottendel idag men har får kraftig förkylning så det får vänta tills imorgon :p
Bara att kämpa på med projektet Krya på dig, grabben
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Bara att kämpa på med projektet Krya på dig, grabben