Har givetvis googlat en del och agerar på under minuten... fick precis mailsvar från leverantören att det finns ytterligare koder i omlopp som jag skall testa - jag återkommer med dem om det funkar...
Jäkla märkligt att de inte skickade med någon kod...
/ Mangepange
Jag cruisar helst omkring i min 330i E92.
Har givetvis googlat en del och agerar på under minuten... fick precis mailsvar från leverantören att det finns ytterligare koder i omlopp som jag skall testa - jag återkommer med dem om det funkar...
Jäkla märkligt att de inte skickade med någon kod...
"koder i omlopp"...ja, DOM borde väl veta vilken kod som gäller till sina pryttlar.
Låter som något från ebay månne? (inget om det, det är min också så)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Jag nollade mitt vanliga fel idag. (Po133 - Powertrain - O2 Sensor Circuit Slow Response.) Den hoppar upp lite då och då, beroende på hur jag kör. Tänkte att jag postar en liten simpel guide. Hämtade ut en Galaxy S3 här om dagen, och att ta skärmdump är en barnlek med den så...
En sanbb fråga... Hur exakt och snabb är ELM327 när den mäter till exempel laddtryck?
EDIT: Och en grej till... Det finns nu 2 versioner av ELM327. Med och utan Wifi. Det skiljer nästan 200:- i pris på dessa, är det värt att ha wifi på den om man har android telefon? Läser skickar den info snabbare eller det är endast för att Iphone ska fungera?
En sanbb fråga... Hur exakt och snabb är ELM327 när den mäter till exempel laddtryck?
EDIT: Och en grej till... Det finns nu 2 versioner av ELM327. Med och utan Wifi. Det skiljer nästan 200:- i pris på dessa, är det värt att ha wifi på den om man har android telefon? Läser skickar den info snabbare eller det är endast för att Iphone ska fungera?