Xuri skrev:
cpu1337 skrev:
Xuri skrev:
autotech har sina trimsteg och då använder man tex 5anss hus å lirar de enligt dom så gör de...
Jag kan själv dessutom säga att deras 2.0t till t4 steg 3 kitt går förbannat bra...
polaren byggde om sin bil och den gick som satan, även de med 5ans hus som jag har portat lite..
blir ju inte sämre med större hus iaf.. men sätt på de där avgashuset på en hx55 istället och sätt den i en supra då lär man väll ha 900hk med ladd från 1000rpm:) att ingen tänkt på de:D
Nej men om man han nu ska ändra på ett fungerande concept ska de ju mappas om egentligen...
nja holset är jag inget bigg fan av så de laddar väl lika sent som vanligt....dvs typ "Nu laddar de ---PANG varvstoppet..."
så är väll alla hedenhös agg mer eller mindre
jag förstår inte varför många kollar på att ha en så hög toppeffekt som möjligt istället för att ha bra med effekt över så stort register som möjligt
effekten på dom sista 1000rpm är jhu ganska meningslöst ur alla synvinklar
märkte bara hur mycket roligare min gamla 245turbo blev med ett 16t mot det där t03 som satt där orginal
helt plötsligen kunde man bara slå till på kopplingen och man hade fullt ladd när man lekte i rondeller
dessutom tordes man släppa gasen utan att få börja om från noll
Kör fort så hinner inget hända...