Snyggt Projekt du håller på med ! Har du funderat något på 2/3 splitt fälgar annars till denna bil istället för konkava ? Du skulle kunna få brutalt djup då ! Kika gärna in på mitt projekt / Kanske ses inne på Elmia med min med
Ursäkta att det uppdateras dåligt, hinner liksom inte med det. Här kommer några bilder iaf, går framåt och i helgen blir det färg på bilen. Så blir det en vecka kvar att montera inredning, dra kablar, ljus, högtalare och bygga något i bagaget.
Tack till dessa företag som hjälper till mer eller mindre Joakims toning och div i Ed, Scstyling, Litab Lack, Do88, Autosmart, Ådalens bildhantering, Swedol i Uddevalla, Däck shoppen i Strömstad, Op tryck och reklam, Billjudgruppen.se,
Några bilder ifrån Elmiamässan Hoppas ni tyckte om nya utseendet, lite brutalare nu. Jag tycker det blev riktigt rått såhär, lite små ändringar sen får det vara såhär ett tag. Kom gärna med åsikter om design, tips, att ändra eller lägga till nåt kanske ? Alla fel vet jag om redan och det håller jag på att få till nu och lacka om. GOLDEN kommer åka runt i sommar och stå med Scstyling på vallåkra. tills nästa år hoppas jag stå 100% klar och nöjd
VH Jimmy
Har du några bilder du vill dela med dig av ? Jacobsson86@hotmail.com Tack
Har ännu inte hittat vad som orsakar el felet.. Skall inte till Volvo så får dom kolla på det där. Har tappat lusten när det bara skall krångla. Så hoppas dom finner problemet så skall det byggas och färdigställas inför regbesiktning
Tycker ombyggnationen blev riktigt bra och beundrar tiden och engagemanget som du har lagt ner på bilen. Men jag har väldigt svårt för fronten, tycker det ser för mycket ut som en Audi grill och förlorar sina Volvo drag fram i från, annars är bilen grym. 8/10 enligt mitt egna tycke men en stor applåd för lyckat bygge
Ja då stressas det inför Elmia igen. kommer bli mycket bättre resultat iår. snyggar till kaross, lite ändringar. bättre front. gör klart inredningen med nya dörrsidor och lite detaljer. Köpt Airlift performance luft så blir mycket nytt iår
Utsidan justeras Baljan blir åt detta hållet Väldämpat och massa kablar som ska dras Damasken har gått sönder så blir upp med en ny drivaxel Här blir brytare och anslutningar till ljudprocessor mm
Då var det bestämt att jag åker i Maj Blev inbjuden att åka till EUROPEAN TUNING SHOWDOWN med V70in ! Utvald för att är en av häftigaste bilar i Europa Sjukt !