BMW 1602 -73 får en andra chans efter 15 år i vila.
Nya projektet efter min M3a som såldes i våras. Vill lära mig mer om bilar och eftersom M3an var i så fint skick så fanns det inte så mycket som jag kunde göra med den. Så då kom denna BMW 1602 från -73 in i bilden. Är min... Visa mer
02 depån har bra passform på sina glasfiber delar ett tips: om du vill ha mycket bättre väghållning så fixa krängningshämare och boxa bärarmarna runt om
02 depån har bra passform på sina glasfiber delar ett tips: om du vill ha mycket bättre väghållning så fixa krängningshämare och boxa bärarmarna runt om
Hade tänkt ta ett studiebesök på 02depån till våren. Har turbo krängare till min dock ej monterade ännu. Boxa bärarmarna? Vad gör man då?
off topic Men Jörgen (blracing) hur gjorde du för att få 5 bult bak, för fram använde du väl e12 nav?
Riktigt grymt 02 bygge vare du sålde, helt klockrent med de cleana utseendet på dina bilar (ex inte massa kablar som går kors och tvärs över motorn utan dragna prydligt och snyggt)
on topic
Har du hittat någon tii klocka ännu (L.D. Peter)? Hade Leo Lund?
off topic Men Jörgen (blracing) hur gjorde du för att få 5 bult bak, för fram använde du väl e12 nav?
Riktigt grymt 02 bygge vare du sålde, helt klockrent med de cleana utseendet på dina bilar (ex inte massa kablar som går kors och tvärs över motorn utan dragna prydligt och snyggt)
on topic
Har du hittat någon tii klocka ännu (L.D. Peter)? Hade Leo Lund?
Mvh NK
Har inte kollat med Leo ännu, har fokuserat på att få verkstaden klar. Blir till att plocka ner en del på bilen sen och se hur mycket och vad jag behöver men jag har din info sparad i mitt projekt