dennis the menace skrev:
Rawad skrev:
Det suger alltså, jag har tills idag inte fått några delar än, de lovade mig att jag skulle få några delar i förra veckan men tyvärr inget har kommit.
återkommer till er imorgon med deras mail o sånt, det har gått ca 26 dagar o det skulle fan ta 3-7 dagar =(
Jag beställde driv-knut och lite andra prylar till min Mazda för ett tag sedan, och den leveransen kom nästan innan jag beställde prylarna, (snabbare än Mekonomen, till halva priset) så jag tänkte: varför snåla och byta bara ena driv-knuten? det är väll lika bra att byta båda när man ändå håller på.
Men det skulle jag kanske inte ha gjort.
När jag beställde, stod det att driv-knuten fanns i leverantörs lager (Lev tid, ca: 3-7 dagar) men det kom ingen driv-knut, så jag ringde och frågade vad som hade hänt, och fick då svaret, att dom var på väg in och att dom skulle skicka den till mig direkt när dem kommer.
Senare samma kväll hade jag fått ett mail, där dom lämnade ett nytt inkomst datum, en hel vecka senare.
Men kom det någon driv-knut en vecka senare ?
Icke sa Nicke !
Nu, ytterligare några dagar senare, så har jag fått ett nytt inkomst datum, nämligen i morgon den 4/9, så det är väll bara att hålla tummarna att den kommer då, och att dom skickar den i sin tur, så fort som möjligt.
Jag betalar alltid direkt, för att få en så snabb leverans som möjligt, men i fortsättningen tänker jag inte betala en krona förrän jag har prylarna i handen, så det får bli faktura i fortsättningen.
Då slipper man låna ut pengar till dom, när leveransen segar, och det känns lite bekvämare om man skulle behöva avbeställa p.g.a seg leverans.
/ Dennis q8~)