Mina krav på vinterbil: - Inte för fin utvändigt, man ska kunna sätta den i några diken utan att lipa. - Bra skick invändigt - Ska ALLTID starta - Bakhjulsdrift - En massa extraljus, och inte i fronten, för då går dom bara sönder.
Mina krav på vinterbil: - Inte för fin utvändigt, man ska kunna sätta den i några diken utan att lipa. - Bra skick invändigt - Ska ALLTID starta - Bakhjulsdrift - En massa extraljus, och inte i fronten, för då går dom bara sönder.
Mina krav på vinterbil: - Inte för fin utvändigt, man ska kunna sätta den i några diken utan att lipa. - Bra skick invändigt - Ska ALLTID starta - Bakhjulsdrift - En massa extraljus, och inte i fronten, för då går dom bara sönder.
Nog för att jag gillar att ha en del extraljus, men har du verkligen så dålig mörkerseende?
Om du kollar under bilens profil så ser du varför han har så pass många!
Jag hade oxå velat ha massa om det inte varit så pinsamt... Inget att köra med i stan direkt
Jag har inte rampen monterad när jag kör på stan.. Går att plocka av/på rampen på ca 1 minut, sitter snabbkopplingar till alla kablar i bagaget. Det ser ju förjävligt ut, men jag har endast rampen monterad på bilen när jag ska ut å leka på nätterna
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Många bmw´s i tråden. Själv blir det att åka tysk 740, var inte tänkt så men v8´n mullrar på fint.
kan inte vara den mest ekonomiska bilen att sladda med? ja bmw är ju goa att sladda med, jag gillar dom inte riktigt men det är mer för att jag inte är van vid delad bakaxel
Många bmw´s i tråden. Själv blir det att åka tysk 740, var inte tänkt så men v8´n mullrar på fint.
kan inte vara den mest ekonomiska bilen att sladda med? ja bmw är ju goa att sladda med, jag gillar dom inte riktigt men det är mer för att jag inte är van vid delad bakaxel
Det roliga är att den snittar nog lika som din turbo drar i bränsle. En del motorstarkare bmw har ju diffbroms, vilket gör det ännu roligare. Det har inte min, än.
Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
Många bmw´s i tråden. Själv blir det att åka tysk 740, var inte tänkt så men v8´n mullrar på fint.
kan inte vara den mest ekonomiska bilen att sladda med? ja bmw är ju goa att sladda med, jag gillar dom inte riktigt men det är mer för att jag inte är van vid delad bakaxel
Det roliga är att den snittar nog lika som din turbo drar i bränsle. En del motorstarkare bmw har ju diffbroms, vilket gör det ännu roligare. Det har inte min, än.
turbon snittar ca 1.2 med väldigt tung fot ja brukar väll sitta en lamell i vissa ? eller det kanske är slungdiff i dom med men med lite vilja och tung fot så dubbelhjular en bmw utan diffbroms med