Rquired skrev:
gps18 skrev:
Rquired skrev:
Trådskaparen bad om förslag på andra bilar och jag svarade, det handlar alltså inte om 9-3 och 9-5 enbart längre. Läser du inte ens inläggen i en tråd innan du kommenterar?
jag läste BARA det första inlägget,EJ hela trådet!
Det är DET som är huvudsakligen intressant för trådskapare!
Jag har sett ditt inlägg medan jag scrolade ner!
I vilket fall som helst jag står för det,att bmw (3 som 5-serien) ligger långt efter saab o anser att det är inte nåt av större värde! Men självklart du får ha dina åsikter! //mvh
Så länge du är medveten om att du anser ett av världens starkaste och mest uppskattade varumärken, ett företag som tillverkar fler bilar på två år än vad SAAB gjorde mellan 1947 och konkursen 2011, inte har något större värde får det stå för dig.
Andra hade dock betraktat det som en något lustig åsikt. Och jag tycker personligen det är en frisk och sund tanke att trådskaparen reflekterar över vad marknaden har att erbjuda och inte fokuserar blint på en produkt.
1)om du läser vad har jag som forumsignatur "ouk en to polo to eu" skulle du inte ens skriva det som du skriver!
Att bmw producerar flera bilar än bentley eller ferrari,betyder inte att bmw är bättre än dem,utan låååååångt ifrån! O det är inte åsikter utan FAKTA!
Att bakom BMW står flera finansiärer som diversa order, banker,mm som satsat enorma summor o gjorde en systematisk marknadsföring är faktorer som påverkat det som du nämner!
Saab har alltid varit ett litet företag!
Frågan stor-liten, bra-mindre bra, är olika saker!
2)Vem skriver lustiga åsikter o vem uppfattar ett o annat som lustigt,det har o göra med olika målgrupper!
Om du förstår vad menar jag med det!
3)Jag citerar det som jag skrev tidigare: "jag läste BARA det första inlägget,EJ hela trådet!"
Det är positivt att trådskapare vill ha flera åsikter,dock jag vill skydda honom från att slänga pengar till en bmw!(även om du tycker det är bra bilar!)
ha en bra kväll!
mvh