Härligt att det börjar hända lite mer! Om du behöver Golf delar så kan du kontakta mig sen för jag ska köpa en Golf nästa vecka som ska säljas i delar och så har jag massa saker hemma.
Har redan tröttnat..... haha. har ju ingen lyft så det ska bli kul att försöka få upp bilen i en höjd så att jag kommer åt att lossa drivaxel innerst. Men först måste jag få loss navmuttern som jag stått och hoppat på i 20 minuter nu...
Ska du ha loss muttern till drivaxeln? Rätt hylsa, långt skaft på den är det som gäller På med ett par hjul och se till att du kommer åt med hylsan när hjulet är monterat, ner med bilen på backen och sedan är det bara att dra Funkar inte det så värm med gasol och spruta på olja, värm osv
Har redan tröttnat..... haha. har ju ingen lyft så det ska bli kul att försöka få upp bilen i en höjd så att jag kommer åt att lossa drivaxel innerst. Men först måste jag få loss navmuttern som jag stått och hoppat på i 20 minuter nu...
Vad är det för konstigt skaft du har om du inte hittar något rör att trä utanpå? Dra till närmsta återvinningsstation annars och kolla om du hittar nåt i metallskrot