amatörbygge .Vill ju ha en bra bruksbil som jag kan dra biltrailern med när jag ska köra meanbunny på tävlingar. (så man får med sig däck mm) Vill ju inte vara trailerqueen ,men om man har nåt lika fränt dra med så borde man ju... Visa mer
ordning är bara för idioter genier klarar även kaos nä skämt å sido mycket prylar blir det på liten plats men nu sitter iaf ram å framvagn på plats lackat å klart
har tyvärr stått alldeles för stilla nu sensate vecka med detta projekt men pysslat lite med motorn iaf börjat strippa den på onödigt små saker som tex förgasare och insug
bränsleledningen fixad ljuddämparmatta införskaffat karossen monterad på ramen för sista gången innan regbes (förhoppningsvis) huvudbromscylinder införskaffat... blir bara fler å fler märken som får donera delar änsålänge är det cheva dkw nissan volvo hyundai bmw
går inge bra nu först haveri på t23an å sne på bruksbilen men delar beställt till brukisen och t23an ska felsökas i veckan sen så ska denna få lite mer tid igen
Tackar teodorehiden igårkväll och ikväll vart det lite justering av motorhöjden pga måste ha frisikt genom rutan inför reggbes så hela motorpaketet är nu sänkt ca 4 cm och är nu istortsätt rätt mått på frisikten
sådär kylkarmasken på och så ska de se ut dit med lysen sen så e de klart ( + bygga riktiga fästen förståss strips å ståltråd just nu ) samma svartfärg som taket och kylaren jag ska ha passade direkt in i rätt mått bara vika två montagebläck så satt den som ett smäck kommer fler bilder när den sitter fast som den ska och på rätt höjd vinkel mm