3197
Sök

Eftersnack & bilder/film: Stockholms Största Bilträff "end Of Season" Barkarby 22/9 20.00

Sa du sten?
189 Inlägg
23 september 2012
Aga_Diff skrev:
_2Furious_ skrev:
sen vill ja bara att den där vita 240 kan fullständigt ge faan o fara o smälla me sin egetfixade tändföljd!! fanns faktiskt barn där som låg i vagnar!En unge vaknade o grät efter den for förbi! va nära på att skicka in en krycka i bakrutan på han! noll jävla respekt!

Att släpa med sig ungar & hundar till ett bilevent och tro att det inte kommer finnas några höga ljud är ju också ganska korkat kan jag tycka... wink

+1

Ingen som fick bilder på den mattsvarta golf 2an? såg att det var en jäkla massa kameror som dök upp när vi burnade. tongue

För övrigt trevlig träff trots vädret. smile

Drifting Streetrace
225 Inlägg
23 september 2012
Aga_Diff skrev:
Att släpa med sig ungar & hundar till ett bilevent och tro att det inte kommer finnas några höga ljud är ju också ganska korkat kan jag tycka... wink

absolut kommer de finnas ljud men att använda sig av felaktig tändföljd men enormt höga smällar e inte ok! så alla med barnfamiljer skall sitta hemma alltså?:S en bilträff är en träff där man kikar på snygga bilar helt enkelt! inte vem som kan låta mest av sitt avgassystem! big_smile

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

77 Inlägg
23 september 2012
Riktigt kul att se träffen, första gången! Men kunde inte gå längs upp (bort från IKEA), det lät för illa för både oss och min hund. Och såg helt galet ut bara från ett bra avstånd.. så var väl lika bra. Något mer jag observerade var att alla skulle trängas och gå ute vid vägen när man kan gå inne på parkeringen där det är bra mycket säkrare, för alla. Samt att var och vartannat gäng man passerade staaank alkohol, vafan? Det slinker bara ut idiotiska kommentarer, folk som blir för fulla, beter sig som idioter. Håll er hemma! Ni är både irriterande och inte minst en fara för er själva..

Sen ska jag ju såklart säga att jag självklart dyker upp till våren, riktigt kul ska det bli att se allt i lite mer dagsljus (får man hoppas! wink )

Såg en del folk som var fram och pillade lite på min bil som jag precis lyckats få "klar" med folieringen. Den ser förkääästlig ut på nära håll, men någon som lyckades få någon schysst bild på den ändå? Vit och kameleont-vinyl, E46a. smile  Hör av er vettja! Och förresten, någon som har tips på hyr fan man gör bl.a. handtagen bra? Sjuuukt svårt!!!

663 Inlägg
23 september 2012
Jag har själv hund och oftast lämnat henne hemma och var jag tvungen att ta med henne så parkerade jag bilen långt bort från allt där hon kunde vara och slippa höga ljud..

Tycker det är rätt dumt att ta med sig hunden runt på såna träffar och evenamang..

Lika så är det rätt dumt att klaga på höga ljud om man tar med sig barn till träffar och race.. Då får man helt enkelt offra den träffen.. Iaf om man tänker stå där bilarna åker förbi och många börnar.

77 Inlägg
23 september 2012
Christian_N skrev:
Jag har själv hund och oftast lämnat henne hemma och var jag tvungen att ta med henne så parkerade jag bilen långt bort från allt där hon kunde vara och slippa höga ljud..

Tycker det är rätt dumt att ta med sig hunden runt på såna träffar och evenamang..

Lika så är det rätt dumt att klaga på höga ljud om man tar med sig barn till träffar och race.. Då får man helt enkelt offra den träffen.. Iaf om man tänker stå där bilarna åker förbi och många börnar.

Helt rätt. Man har ju ett val! Det som är bra är om man visste att allt burnande och sån typ av ljud höll sig till en plats, tror ( antar/hoppas! ) det är så många menar. För annars väntar man sig ju ljud, fyfan för en träff utan ljud?! tongue

Nej, jag klagar inte på ljud, bara på onödigt ljud, liksom?! haha smile

36 Inlägg
23 september 2012
charem skrev:
Dom med den stora "jeepen" som åkte runt och spela musik och hoppa på flaket.. snälla ni gör bort er och håll er till elmia a6 parkering eller power meet. NI skräpade ner och störde ordningen gemfört med andra besökare.

ALLA jag pratat med om träffen har klagat på er. Tråkigt att säga det tyvärr, men jag vill se en förbättring eller så kan ni stanna hemma från våra träffar!

MVH
CREW

Det är ju väldigt konstigt att alla du pratat med tycker så när man nästan bara fick glada blickar och folk som dansade med och tyckte att det va kul.

Men det är ju klart nån ska gnälla också smile hoppas det känns bättre nu smile
Senast redigerat av bredastistan (23 september 2012)

433 Inlägg
23 september 2012
Christian_N skrev:

Jag hade med mig 2 hundar, jag parkerade så långt bort jag kunde men folk kom ju dit och sladdade ändå.
Tur att mina hundar är vana smile m

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com

142 Inlägg
23 september 2012
Jag hade också hund med mig. Blev orolig när det avgaspoffade annars var det inga problem. Såklart stod man ju inte med hunden där det lät som mest. Annars var det perfekt, mycket folk som skulle fram och hälsa smile

För er som missade en VÄÄÄLDIGT rolig sak några parkeringar bort så var den en blå 240 som höll på att sladda på parkeringen.. Eller ja sladda och sladda.. Han åkte runt på varvstoppet på 1an i ringar runt stolparna. UTAN att däcken släppte.
Det var sjuukt kul att stå och kolla på honom !! big_smile

347 Inlägg
23 september 2012
Nä jag vet haha tongue men va med ett par polare och vi gick längs med parkeringen. Såg någon jacka där de stod V-tech wink

Ghost Rider skrev:
Stefan_N skrev:
Såg bara dig men inte bilen wink haha. Gömde du den? big_smile

Ghost Rider skrev:
Tackar för en nice träff  trots vädret smile

såg du mig och inte kom och sa hej smilebig_smile

128 Inlägg
23 september 2012
Ingen som kanske lyckades få med min civic på bild? smile

Money cant buy you love
But you can buy RIMS, COILOVERS, CAMBER KIT, TURBO KIT
And thats pretty much the same

84 Inlägg
23 september 2012
Tack för en otroligt trevlig träff, mycket bra arrangerat och trevligt folk smile

13 Inlägg
23 september 2012
Riktigt kul! big_smile

Fast det var en del jobbiga idioter, som en snubbe med mask som totalt blockade oss, slutade med att jag körde över hans fot, först då gick han undan roll

Drifting Streetrace
225 Inlägg
23 september 2012
hahahahaha

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
23 september 2012
RFB skrev:
Riktigt kul! big_smile

Fast det var en del jobbiga idioter, som en snubbe med mask som totalt blockade oss, slutade med att jag körde över hans fot, först då gick han undan roll

hahahah:D

236 Inlägg
23 september 2012
RFB skrev:
[...]

hahahahahahaha lol lol

Power is measured in dB

227 Inlägg
23 september 2012
DuettChrille skrev:
Foto grabbsen fick ni nå kort på en svart E28? smile riktigt bra träff även fast det regna!

du som åkte andra svarta alltså?? me m5 rims smile

1 090 Inlägg
23 september 2012
jag vill hälsa till snubben som sparkade ner min dricka, raggarna som slängde brickor på donken, mongona i den svarta jeepen, snubben i saaben som höll på att backa in i min bil! ..   om det inte hade varit för att jag fyller 30nästa år hade jag skallat er rakt av! 

annars var det trevligt big_smile

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
23 september 2012
orkavaradu skrev:
jag vill hälsa till snubben som sparkade ner min dricka, raggarna som slängde brickor på donken, mongona i den svarta jeepen, snubben i saaben som höll på att backa in i min bil! ..   om det inte hade varit för att jag fyller 30nästa år hade jag skallat er rakt av! 

annars var det trevligt big_smile

bra sagt mannen hatar svin. tummen upp. ofta inte pinsamma vissa är:S

1 090 Inlägg
23 september 2012
undrar hur vissa är uppfostrade?  stod bilar på parkeringen för hur mycket pengar som hellst!  bara för att det inte är "min bil!" så kan jag hänga på den? ...

Sök