Venton känner jag mig klar med så den försöker jag göra mig av med utan större framgång så det blir mest passaten som körs och som får lite kärlek. Har projekttråd både här och på vwgolf.
Venton känner jag mig klar med så den försöker jag göra mig av med utan större framgång så det blir mest passaten som körs och som får lite kärlek. Har projekttråd både här och på vwgolf.
Då kör vi på en liten update igen. Gav mig på baklyserna denna gången
Som de såg ut från början. Det vänstra har i mitten en stor mängd vatten. Vet ej vart det kommit in. Men det löste jag med ett litet borr och en borrmaskin som jag gjorde ett lite hål på insidan så allt sakta rann ur.
Resultatet blev riktigt bra faktiskt! Riktigt nöjd, med tanke på hur de är tonade.
Blev bara det och mer rostlagning jag inte orkade ta bilder på.
Båda projekten kollade. Har dock ej kommenterat något ännu, då jag vill tycka lite mer ingående och med lite eftertankar Så ska vid senare tillfälle kolla in dom igen och lägga lite kommentarer.
Jag är en av dem som kollar men kommenterar inte du vet ju redan vad jag tycker om den och roligt att se att du ska sparka liv i en sådan här gammal relik ! Bara hojta till om du behöver hjälp !
Jag är en av dem som kollar men kommenterar inte du vet ju redan vad jag tycker om den och roligt att se att du ska sparka liv i en sådan här gammal relik ! Bara hojta till om du behöver hjälp !
Haha, thanks mannen! Nu räknas du också som en av dom som kommenterar. Laddade precis upp lite nya bilder på han
Haha, thanks mannen! Nu räknas du också som en av dom som kommenterar. Laddade precis upp lite nya bilder på han