Alltid gött med nyvaxad bil! Nu när jag såg bilderna så slog det mig att även jag kikade på denna bilen innan jag köpte mig, den fanns i stockholm va för runt 52k?
Alltid gött med nyvaxad bil! Nu när jag såg bilderna så slog det mig att även jag kikade på denna bilen innan jag köpte mig, den fanns i stockholm va för runt 52k?
Ja det stämmer! Men så mkt betalade jag inte! vad avskräckte dig? X)
Har inte haft tillgång till data i veckan så därför det har dröjt lite med updaten! Men här kommer lite om vad som har hänt i veckan!
Fick mina service grejer från speedparts samt att både ICM3 samt komplett auxkablage kom tidigt i veckan! Var inne på en Saab verkstad i halmstad som skulle ha 700:- för aux sladden så blev ett samtal till skroten istället som sålde ett komplett aux kablage för 200:-! lönar sig med begagnat! Lämnade in bilen i veckan i och med att ICM3 måste programmeras med tech2 för att funka, så dem fick serva bilen samt koppla in aux sladden samtidigt! Fick därmed stämpel i boken med vilket inte är helt fel!
paket
ICM3
Aux
Bild tagen på kvällen men med ICM3 inkopplad!!
Nu blir det att beställa lite nya skyltar, emblem samt lite annat smått och gott! Har även beställt fjädrar som sänker 35mm. Fick nämligen veta att mina framfjädrar va brustna i samband med servicen!
Mini update! Har inte hänt så mycket med bilen nu pga ekonomiska skäl! Men har fått hem mina fjädrar som sänker 35mm. Får se när dem åker på, onödigt att ploga i vinter ju
bild på fjädrarna
Ska även beställa skylthållare samt nya emblem då de andra har flagnat bort på klassiskt saab vis x) Frågan är om man ska beställa Maptun emblem samt skylthållare (ska ju ha in ett Maptunchip vid senare tillfälle) eller om man ska köra orginal emblem? känns ju löjligt att köra omkring med Maptun logga när den är orginal xD
Mini update! Har inte hänt så mycket med bilen nu pga ekonomiska skäl! Men har fått hem mina fjädrar som sänker 35mm. Får se när dem åker på, onödigt att ploga i vinter ju
Ska även beställa skylthållare samt nya emblem då de andra har flagnat bort på klassiskt saab vis x) Frågan är om man ska beställa Maptun emblem samt skylthållare (ska ju ha in ett Maptunchip vid senare tillfälle) eller om man ska köra orginal emblem? känns ju löjligt att köra omkring med Maptun logga när den är orginal xD
Tjena! Har varit lite dåligt med uppdateringar pga julklappsköp och födelsedagar! Men det kommer efter jul när man har pengar till det igen! Har bestämt mig för att det kommer bli lite ljudbygge i bilen med, va lite skeptisk med tanke på att det är optiska kablar och så Har bara mellan ljudpaketet med så det gör saken ännu värre men blir till att dra massa nya sladdar, inget svårt men desto mer tidskrävande x) Men detta kommer ske efter fälginköp och trim
Fick på vintersulorna för några dagar sen! ser jättetråkig ut nu!
Tur dock att man hann byta för såhär såg bilen ut när man kom ut idag!
Miniupdate! Fick tag i ett par 4" Alpine högtalare från en polare, så tog mig tid idag att byta ut de bakre högtalarna Det är ju trots allt inte alltför bra ljud i orginal högtalarna bortsett från dörr högtalarna som spelar på bra!
bild på orginal högtalarna!
Alpine
Och där satt dem!
Sparar pengar till fälgar nu! Därför det inte händer så mkt annat för tillfället!