6 november 2012
Trådstartare
Min Volvo har ett lite problem jag trott den tjuvat luft så hittade jag hål i luftslangen och täppt det men fortsatte gå dåligt( dåligt menar jag att den hackar, juckar vill inte den tvekar så mycket nu. ) Sen drog jag till stan med den gick hur bra som helst aldrig gått så bra ställde den i ca 4 timmar åkte sedan hem igen ca 7mil efter halva vägen börjar den gå så dåligt att vid 1 tillfällle kände jag slags slag i växellådan men tror inte det är den som påverkar hur den går sen kunde jag inte ens gasa snudda gasen allt som gick annars börjar den jucka en massa så man nästan fick whipsplash ! sen när jag gasa mycket mer eller lite mer så KOM den inte iväg alls inget hände bara den surra i bilen ingen ork ingeting så fick fjuta sista biten på 2an med lite gas resten av resan hem om jag häll i koppling ca 30sec så kunde jag gasa hur mycket jag ville ett tag sen tveka den så mycket igen.
Inte så lätt veta hur jag känner i bilen hur den reagerar den går trögt efter ett tag och blivit värre och värre. Ny Koppling Ny Luftmassmätare / Men om någon stöt på lite av detta elr något säg gärna till vad kan vara.
''Boys Will Always Be Boys''