3789
Sök

Råttan

Här har vi mitt nyinköpta projekt! tanken är att jag ska modda både utseende och prestandard så mycket som det går (inom rimliga ramar)

26 782 Visningar
Projektet avslutat 8 april 2016
643 Inlägg
3 februari 2013
Man kan aldrig ha för mkt kolfiber smile.

81 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
SaipH skrev:
Sanni skrev:

Hehehe så ska det låta, kolla in de här.
http://www.tm-developments.com/index.ph … ts_id=1031

dom e riktigt feta! hade min budget inte varit spräckt 3 ggr om än så länge så hade jag lätt köpt något sånt! smile e du sugen på dom?

Fett sugen men vill inte ha förmkt kolfiber hehehe.Men får se hur ekonomi ser ut efter att projektet är klar.

förstår det, lär inte varit billigt allt de du köpte nu smile

228 Inlägg
3 februari 2013
Vill man vara fin så får plånbok lida pin.heeheheh

115 Inlägg
3 februari 2013
I kolfiber var riktigt snyggt men jag tycker att original med ett par polerade "Strakes" är snyggt nog. De är små men de gör mycket åt utseendet.

Mazda RX-8 Renesis - Rev Like a Boss!

228 Inlägg
3 februari 2013
Funderar på att lacka original i orginal färg  så att de inte se så plastiga ut.Tror att det blir snyggare då.

81 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare
basdanne skrev:
I kolfiber var riktigt snyggt men jag tycker att original med ett par polerade "Strakes" är snyggt nog. De är små men de gör mycket åt utseendet.

jo det e sant! kanske kan bli förmycket ifall man bytar ut dom

81 Inlägg
3 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
Funderar på att lacka original i orginal färg  så att de inte se så plastiga ut.Tror att det blir snyggare då.

låter intressant! tror inte jag har sett någon som har gjort det!

228 Inlägg
3 februari 2013
Får se hur det blir.men gälar ska bort iaf.

69 Inlägg
4 februari 2013
Jag tog bort dom kromade "pilarna" bara.. Blev mycket snyggare smile

228 Inlägg
4 februari 2013
Erajk skrev:

Jag har inte de heller men tänkte lacka plasten.Tycker oxå att det är snyggare utan de.

81 Inlägg
4 februari 2013
Trådstartare
Sanni skrev:
Erajk skrev:

Jag har inte de heller men tänkte lacka plasten.Tycker oxå att det är snyggare utan de.

okej okej, ja det får inte bli för mycket heller! får se hur allt ser ut när plasti dippen är på bilen!
det är ju inte billiga smådetaljer heller dom där fenorna smile

228 Inlägg
4 februari 2013
Så sant.tråkiga e att jag tror att jag har tsppat bort mina hehe.

69 Inlägg
4 februari 2013
Hehe vette fan om inte mina åkte i bingen wink
Hänger ni med och åker bana i sommar eller boys?! big_smile

81 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
Erajk skrev:
Hehe vette fan om inte mina åkte i bingen wink
Hänger ni med och åker bana i sommar eller boys?! big_smile

jag e riktigt sugen på att dra med på några banträffar! har ju aldrig kört på bana förr så ska bli riktigt spännande big_smile  är där några datum satta än?

69 Inlägg
6 februari 2013
Är en körning på Anderstorp jag ska försöka åka på, annars är det inte speciellt mycket bestämt än. Vi får nog vänta lite till innan det börjar dyka upp bandagar smile

404 Inlägg
6 februari 2013
Häng med mig till sturup i sommar. Finns lite olika körningar! big_smile Vi kommer dessutom hamna i samma klass så då kan vi göra upp wink

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

81 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Erajk skrev:
Är en körning på Anderstorp jag ska försöka åka på, annars är det inte speciellt mycket bestämt än. Vi får nog vänta lite till innan det börjar dyka upp bandagar smile

ja vi får se vad som dyker upp tongue

81 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Vinne skrev:
Häng med mig till sturup i sommar. Finns lite olika körningar! big_smile Vi kommer dessutom hamna i samma klass så då kan vi göra upp wink

jag är lätt på! det låter riktigt ball tongue
haha jasså jasså det gör vi, fan va najs då är de tidspressandet på högsta nivå big_smile fast antar du kommer äga mig totalt tongue
Senast redigerat av SaipH (6 februari 2013)

404 Inlägg
7 februari 2013
Haha vi får väll se big_smile Nä men vi kan snacka om de nästa gång vi ses smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

81 Inlägg
3 mars 2013
Trådstartare
Plastidippen är då bokad och snart får man ta på nya sommarfälgarna!! och så fort det är på så kommer nya bilder smile
Jag har även beställt nya oljekylare som ser lite fräckare ut, och vita blinkers som också snart är på smile
Senast redigerat av SaipH (3 mars 2013)

Sök