Jag tog bort dom kromade "pilarna" bara.. Blev mycket snyggare
Jag har inte de heller men tänkte lacka plasten.Tycker oxå att det är snyggare utan de.
okej okej, ja det får inte bli för mycket heller! får se hur allt ser ut när plasti dippen är på bilen! det är ju inte billiga smådetaljer heller dom där fenorna
Är en körning på Anderstorp jag ska försöka åka på, annars är det inte speciellt mycket bestämt än. Vi får nog vänta lite till innan det börjar dyka upp bandagar
Är en körning på Anderstorp jag ska försöka åka på, annars är det inte speciellt mycket bestämt än. Vi får nog vänta lite till innan det börjar dyka upp bandagar
Häng med mig till sturup i sommar. Finns lite olika körningar! Vi kommer dessutom hamna i samma klass så då kan vi göra upp
jag är lätt på! det låter riktigt ball haha jasså jasså det gör vi, fan va najs då är de tidspressandet på högsta nivå fast antar du kommer äga mig totalt
Plastidippen är då bokad och snart får man ta på nya sommarfälgarna!! och så fort det är på så kommer nya bilder Jag har även beställt nya oljekylare som ser lite fräckare ut, och vita blinkers som också snart är på