Projekt "Devil Under Construction" Audi A4 TDI -09
Göra den från en vanlig "familjebil" till en snygg,lagom stylad bil.. temat kommer vara "cleant" utan överdrivet många stickers, stora osthyvlar osv.. Det jag kan avslöja som kommer hända är sänkning, ett par... Visa mer
Hej alla! Ber om ursäkt om ni väntat för länge på en uppdatering på bilen, men nu är den här Fick nyligen hem min andra beställning, bestående av Vindavvisare till både fram och bakdörrar, samt sprayfilm för att lacka om grillen helt mattsvart Börjar med före/efterbilderna på vindavvisare då..
Utan vindavvisare:
Med vindavvisare:
Ursäkta för dom dåliga bilderna, tagen med mobilkamera dessvärre, men bättre det än inget
Då kanske ni också är lite nyfikna på hur den mattsvarta grillen blev.. Titta och bedöm
Före:
Efter:
Vad tycker ni om resultatet? Kom gärna med ideèr,förslag m.m
Senast redigerat av Volvo_JonasJ (12 december 2012)
Har mailat runt till olika trimfirmor o kollat, det vassaste trimmet jag hittat var på BSR som ökade från 143hk/320Nm till Steg 2 med avgas 191hk/431Nm.. Någon som vet om det gör mycket skillnad eller inte? Väntar på svar om det finns något vassare än så iallafall.
FÖRUTOM det så har jag även hunnit lackera diffusern på fronten
Här kommer lite Före och Efter bilder
FÖRE
EFTER
Mer kommer, letar om fälgar nu.. Säg till om ni har några 18-19" med bultmönster 5/112 //Jonas
Hej! Har varit tråkig med så seg update, har varit jul o nyår och projektet har stått still helt i princip.. Men har börjat ta igång lite smått igen.
Har kollat runt lite om fälgar på sistonde, hittade ett par som går o få snygga om man ersätter "kromet" med vit färg eller svart, Så vad tror ni om dessa fälgar??
Kom gärna med fälgförslag, helst fälgar med lite djup i, de gillas