3551
Sök

Se upp i snön nu ni med 4wd BMWs

Evildan
2 december 2012
Kalltkaffe skrev:
Germax skrev:
Att döma av hur du startar denna tråd så är det ju rätt uppenbart att du har något emot BMW och att du tycker Volvo är kalasbilar.

Att du hittar en fyrhjulsdriven BMW i diket betyder väl knappast per automatik att alla fyrhjulsdrivna BMW är skitbilar?

Jag har ägt många BMW, och sedan 2 månader tillbaka min första Volvo (en 945). Jag skulle vilja påstå att Volvon är just en traktor, en törstig stor plåtlåda som knarrar och frustar och drar ohyggligt mycket soppa. Hade det inte varit för att jag behövde en slit och slängbil med stor kombi och drag hade jag aldrig köpt skiten.

Att döma av hur du skrev inlägget så är det ju rätt uppenbart att du har något emot Volvo och att du tycker BMW är kalasbilar.

Bara för du kanske ägt ett dåligt exemplar av en 940 betyder det väl knappast per automatik att alla 940is är skitbilar? Mina drar inte ohyggligt med bensin, och att någon bussning eller liknande gjorde så din knarra betyder inte heller att 940 är skit, det kalas slitagedelar. smile

Nästa vinter blir det att köpa en bmw som vinterbil och köra skiten ur :d sen skrota till våren.

Det låter som du siktar på en kort vinterbilssäsong?
Köp då flera BMW (och en bra thermos från clas olson så du får varmt kaffe väntandes på hjälp av ngn kamrat)så har du förhoppningsvis ngn som fungerar att bruka på isen/snön om du nu lyckas få eländet från parkeringen utan att den gräver ned sig i snön med ena bakhjulet, ett exemplar som toppen inte slår sig på i första kylan osv osv osv big_smile
Senast redigerat av Evildan (2 december 2012)

1 412 Inlägg
2 december 2012
Evildan skrev:
Kalltkaffe skrev:
Germax skrev:
Att döma av hur du startar denna tråd så är det ju rätt uppenbart att du har något emot BMW och att du tycker Volvo är kalasbilar.

Att du hittar en fyrhjulsdriven BMW i diket betyder väl knappast per automatik att alla fyrhjulsdrivna BMW är skitbilar?

Jag har ägt många BMW, och sedan 2 månader tillbaka min första Volvo (en 945). Jag skulle vilja påstå att Volvon är just en traktor, en törstig stor plåtlåda som knarrar och frustar och drar ohyggligt mycket soppa. Hade det inte varit för att jag behövde en slit och slängbil med stor kombi och drag hade jag aldrig köpt skiten.

Att döma av hur du skrev inlägget så är det ju rätt uppenbart att du har något emot Volvo och att du tycker BMW är kalasbilar.

Bara för du kanske ägt ett dåligt exemplar av en 940 betyder det väl knappast per automatik att alla 940is är skitbilar? Mina drar inte ohyggligt med bensin, och att någon bussning eller liknande gjorde så din knarra betyder inte heller att 940 är skit, det kalas slitagedelar. smile

Nästa vinter blir det att köpa en bmw som vinterbil och köra skiten ur :d sen skrota till våren.

Det låter som du siktar på en kort vinterbilssäsong?
Köp då flera BMW (och en bra thermos från clas olson så du får varmt kaffe väntandes på hjälp av ngn kamrat)så har du förhoppningsvis ngn som fungerar att bruka på isen/snön om du nu lyckas få eländet från parkeringen utan att den gräver ned sig i snön med ena bakhjulet, ett exemplar som toppen inte slår sig på i första kylan osv osv osv big_smile

Och ta med en kartong med bussningar också! big_smilewink

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
2 december 2012
glöm inte ta med ett gäng bilar wink för du kommer ju behöva byta var 15onde minut iom motorras

671 Inlägg
2 december 2012
Trådstartare
Germax skrev:
Low skrev:
caromania skrev:
BMW används sällan på vintern. Då planar nämligen deras ägare de skeva topparna mot sina garagegolv så allt är klart lagom till våren. ^^

A troll! kill it before it breeds!

Gubben är så frustrerad efter att jag ägde honom i en tidigare diskussion att han nu måste få ut sina aggressioner på alla som kör BMW.

Vem är du ! 
Uttrycket "äger" var kommer det ifrån:::: ja inte är det rikssvenska !
Du kankse bor i Rinkeby där brukar BMW stå högt i kurs och man sätter på varann(äger) i omgångar... !
Jag har inga aggressioner gentemot BMW ägare jag tycker dom är såååå patetiska !
De är samtidigt väldigt lätt att "wind them up" pga de ofta köper sig en identitet med bilmärket.
De blir som en sekt och då finns inget roligare för mig än att förnedra dem i trafiken.
Glöm det där med aggressioner och hat,,, jag ser er som patetiska.
Jag vill inte ha kompisar på detta forum det är helt ointressant.

Evildan
2 december 2012
endorfinslaven skrev:
Germax skrev:
Low skrev:

Gubben är så frustrerad efter att jag ägde honom i en tidigare diskussion att han nu måste få ut sina aggressioner på alla som kör BMW.

Vem är du ! 
Du kankse bor i Rinkeby där brukar BMW stå högt i kurs och man sätter på varann(äger) i omgångar... !
Jag har inga aggressioner gentemot BMW ägare jag tycker dom är såååå patetiska !
De är samtidigt väldigt lätt att "wind them up" pga de ofta köper sig en identitet med bilmärket.
De blir som en sekt och då finns inget roligare för mig än att förnedra dem i trafiken.

lol
Du bör efter det inlägget få en uppsjö med just kompisförfrågningar, det gjorde min förmiddag så här långt och jag har ändå Monthy Python på tv4 komedi rullandes.

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
2 december 2012
endorfinslaven skrev:
Germax skrev:
Low skrev:

Vem är du ! 

snälla kom ner hit till skåne med din trimmade traktor och förnedra mig smile snälla !!

388 Inlägg
2 december 2012
Volvo = Gay, ångrar djupt att jag nånsin ägt en sådan och kommer nog i framtiden begå hederssjälvmord pga skammen.

BRING DA RUCKUS

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
2 december 2012
hangman skrev:
Kalltkaffe skrev:
Germax skrev:

Volvo 940 funkar köra på isen. Bra värme kan ja ge bilen....annars ful slö dålig fattig aa du förstår.

Köpt mig en 940 ftt 1 ägare 11 tusen mil med allt sista modellen inte en repa, ska köras på isen med polaris fälgar.

Aboo, en 940 är en fattig bil bruschan.. haha^^ Visst det är väl inte det roligaste man kan få, men att gå så långt att kalla en fullsmetad 940ftt för fattig?  njaaa.. Är nog mer lyx i en sådan än vad din BMW och/eller Peugeoten har. Ni som startar märkeskrig är ju bara löjliga? Alla som kör volvo på vintern för de vet man att man får en vettig för en billig peng!

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

Sök