hangman skrev:
Kalltkaffe skrev:
Germax skrev:
Att döma av hur du startar denna tråd så är det ju rätt uppenbart att du har något emot BMW och att du tycker Volvo är kalasbilar.
Att du hittar en fyrhjulsdriven BMW i diket betyder väl knappast per automatik att alla fyrhjulsdrivna BMW är skitbilar?
Jag har ägt många BMW, och sedan 2 månader tillbaka min första Volvo (en 945). Jag skulle vilja påstå att Volvon är just en traktor, en törstig stor plåtlåda som knarrar och frustar och drar ohyggligt mycket soppa. Hade det inte varit för att jag behövde en slit och slängbil med stor kombi och drag hade jag aldrig köpt skiten.
Att döma av hur du skrev inlägget så är det ju rätt uppenbart att du har något emot Volvo och att du tycker BMW är kalasbilar.
Bara för du kanske ägt ett dåligt exemplar av en 940 betyder det väl knappast per automatik att alla 940is är skitbilar? Mina drar inte ohyggligt med bensin, och att någon bussning eller liknande gjorde så din knarra betyder inte heller att 940 är skit, det kalas slitagedelar.
Nästa vinter blir det att köpa en bmw som vinterbil och köra skiten ur :d sen skrota till våren.
Volvo 940 funkar köra på isen. Bra värme kan ja ge bilen....annars ful slö dålig fattig aa du förstår.
Köpt mig en 940 ftt 1 ägare 11 tusen mil med allt sista modellen inte en repa, ska köras på isen med polaris fälgar.
Aboo, en 940 är en fattig bil bruschan.. haha^^ Visst det är väl inte det roligaste man kan få, men att gå så långt att kalla en fullsmetad 940ftt för fattig? njaaa.. Är nog mer lyx i en sådan än vad din BMW och/eller Peugeoten har. Ni som startar märkeskrig är ju bara löjliga? Alla som kör volvo på vintern för de vet man att man får en vettig för en billig peng!