Renovering av min 3000gT 97 allt från rostlagning till småstyling, fix och trix, har ni några idéer vad man kan göra om o göra liite bättre så är dom tipsen varmt välkommna
har en 3000gt 97 som inte är i 100% toppskick så lite rostlagning. uppiffning i motorutrymmet och vissa smådetaljer jag vill ändra, så kommer uppdateras med lite för och efterbilder på bilen, och tips och trix och åsikter på hur man kan göra om något osv är varmt välkommna!
Framlysena är ju i samma färg som bilen, vilket inte gillas, så har slipat bort lacken som satt på insidan av glaset på ena framlyset och lackat med Svart färg, bara montering och in i ugnen kvar! och ja andra lyset också... Före:
Annat ställe att placera regskylten?! så otroligt fult att ha den just precis där. är det lagligt att ha den innanför rutan eller vid sidan om mitten intryckt en bit?
Innaför rutan e det inte lagligt o ha den på. Men ska gå bra vid sidan.
satan då. haha så fult på den här bilen o ha skylten i fronten, märkte det när man tog bort den vart en helt annan bil. aja får se om man kan få dit den på sidan av, tack för svaret! Mvh
åh roligt att du vill följa! min kanske säljs till nästa sommar så då kan du ju passa på hmm en del som är listat som jag ska ta o skriva ner men tar't som det kommer mestadels. mvh
amoreex skrev:
Detta måste man ju bara följa! alltid varit ett fan av 3000GT oh är själv intresserad av att ha en senare i livet..
kommer det upp en lista om vad som skall göras?
Eller saker och ting kommer efter att du kommer på det?
åh roligt att du vill följa! min kanske säljs till nästa sommar så då kan du ju passa på hmm en del som är listat som jag ska ta o skriva ner men tar't som det kommer mestadels. mvh
amoreex skrev:
Detta måste man ju bara följa! alltid varit ett fan av 3000GT oh är själv intresserad av att ha en senare i livet..
kommer det upp en lista om vad som skall göras?
Eller saker och ting kommer efter att du kommer på det?
Hade jag bara gått ut skolan och haft jobb så man haft cash hade jag köpt den direkt!