Tjena! har grejat rätt mycket med bilen nu på senaste tiden har dock inte orkat uppdatera här har svetsat klart allt under bilen och höger hjulhus, även börjat med vänster och beställt ekonomiplåt till vänster sida för den va för dålig för att laga, rivit bromsarna bak och ska beställa nya skivor och handbromsbackar, svetsat dit bakänden. Nästa helg tänkte ja göra klart vänster innerskärm och kanske svetsa dit bakskärmen och baljan om ja hinner här kommer lite bilder!
Goddag mitt herrskap tar o slänger upp en update igen då! har hänt en jävla massa grejer men har inte lagt upp något för det är ändå ingen som kommenterar. så ni får ta och kommentera om ni vill att ja ska lägga upp annars skiter ja i de o ni får se när bilen är klar!
det som har hänt är att innerskärm, balja och bakskärmen är dit svetsat, kofångare och dragkrok är på plats, bränsle och broms rör dragna bak och allmänt små plock. har även beställt hem skivor,belägg,handbromsbackar och slangar så de kommer i veckan.
idag har ja varit och köpt lite bra och ha saker te.x innerskärmar fram, alla golvmattor,lister,kylare,kompressor till dämparna bak, och lite inrednings detaljer
tjenare! eftersom de va så många som har kommenterat så kändes det genast mycket roligare att uppdatera! så det tycker jag ni ska fortsätta med om ni vill ha updates! har grejat lite med bilen ikväll, har varit och hämtat mina skivor som en kompis har svarvat till mig eftersom dom va så jäkla sne slitna. målade även bromsskölden och lite grejer när jag ändå va igång har även fått hem lite bromsgrejer till bakvagnen, så som: skivor,belägg handbromsbackar,slangar o monteringsdetaljer håller även på med lite grejer till bilen i skolan så de kanske dyker upp lite bilder på de imon!
Nja, renoveringen har tyvärr stannat av för några år sen... Inredningen är det som är kvar. Sen har den ju stått några år så bromsarna behöver väl kärlek. Men jag brukar ta en sväng med den varje sommar så den får gå lite
har inte grejat med gammelmercan så värst mycket nu på sista tiden för har grejat med körkort och den andra mercan som jag fick köpa så jag har nått o köra med tills denna är klar. men nu när man börja bli klar med den så har jag börjat med 123an igen. har grejat lite med den nu i veckan och nu är den körduglig! har köpt allt i bromsväg nytt.. alla bromsoken va kassa utom ett som gick att renovera! men nu funkar bromsarna kalas! har även flyttat datumet när ja ska försöka få den klar. det blir senast den 18 augusti, för då bär det förhoppningsvis ner till vallåkra. kommer förhoppningsvis lite mer bilder till helgen