3176
Sök

Tips på stereo, kom med förslag

285 Inlägg
23 januari 2013
Trådstartare
Ska köpa en stereo till golfen, vill ha lite tips på modeller.
Har tittat på en DEH‑80PRS, den verkar ha det mesta. http://www.itsajten.se/product/Pioneer- … -DEH-80PRS
Vad finns där fler för alternativ med likvärdiga funktioner som denna?

Ha d saarvii

285 Inlägg
23 februari 2013
Trådstartare
Vilken hade ni valt av dessa enheter? Pioneer DEH-80PRS eller Kenwood KDC-BT92SD?
Ska beställa nu på på måndag, har lite besluts ångest

Är ute efter att spela högt, men även med bra kvalitet på ljudet. Övrig setup står på min projektsida
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263302

Mvh

Ha d saarvii

452 Inlägg
23 februari 2013
Pioneer spelaren har väldigt mycket funktioner mot vad den kostar och är ett bra val tycket jag.

Mvh Mackan

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

140 Inlägg
23 februari 2013
förstår beslutsångesten.  skiljer väl ca 500kr från bt92sd till 80prs.
Pioneer hade 16band eq ist för 13. och 5v lågnivå istället för 4a.
men ljudet kan låg inte säga något om. jag har en 80prs hemma i kartong som jag inte fått i bilen  än, men som ska i.
men hade nog lutat mer åt Pioneer än Kenwood, vet inte riktigt varför dock. kanske för att det låter på presentationen hos brl som att den kan vara lite bättre. :-P lr för jag har en men inte testat.

någon annan får gärna flika in mera. tror inte du blev så mkt klokare tyvärr. men egentligen Äre nog hugget som stucket.
åk in till en butik och kolla på dom och gå in i menyn och känn efter vilken som känns skönare.  fråga även om man hör någon skillnad på dom lr vilken dom tycker är bättre, och varför Isf. :-P

mvh
Senast redigerat av Vonzool (23 februari 2013)

9 118 Inlägg
23 februari 2013
Kenwood äger INTE Pioneer, men dom äger däremot JVC!

Jag hade satsat på Pioneer, dom brukar låta bra. Har haft ett par Pioneer som jag varit riktigt nöjd med.

140 Inlägg
23 februari 2013
Putteliten skrev:

Jag hade satsat på Pioneer, dom brukar låta bra. Har haft ett par Pioneer som jag varit riktigt nöjd med.

okey ja nu när du säger det så. ändrade inläget :-P

Living life on two wheels.....
835 Inlägg
23 februari 2013
JVC och Kenwood gjorde en sammanslagning och ligger nu under samma bolag, JVC Kenwood Holdings Inc, där JVC bytte in en aktie mot två och Kenwood bytte en mot en.

Putteliten skrev:

Garaget.org
Ditt dagcenter på nätet.

32 Inlägg
23 februari 2013
Aldrig hört en Kenwood men har en Pioneer och är riktigt nöjd smile

154 Inlägg
27 februari 2013
Mortensen skrev:
Ska köpa en stereo till golfen, vill ha lite tips på modeller.
Har tittat på en DEH‑80PRS, den verkar ha det mesta. http://www.itsajten.se/product/Pioneer- … -DEH-80PRS
Vad finns där fler för alternativ med likvärdiga funktioner som denna?

kan inte uttala mig om Pioneer då jag inte haft någon sådan bt92 har jag i bilen
och är grymt nöjd (böt från alpine 9882) o kenwooden låter så sjukt mycket bättre
än den, har alla funktioner man kan tänka sig behöva..

Sök