3562
Sök

Vart köper du dina sommar däck??

2 415 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
vart köper du/ni era sommar däck? jag är ute efter nya/ beg, tips på. sidor där man kan köpa däck till bra priser är intressant

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

1 624 Inlägg
5 februari 2013
www.teletyre.se - beställ i tid, dom är sjukt sega på att skicka saker..

Skogsmålare
630 Inlägg
5 februari 2013
Brukar köpa på de lokala firmorna i byn.

Najs
5 februari 2013
Realcar får tag på dom flesta märken o bredder o längder o fyrkanter. Dom tkr ja har bra service o trevlig personal!

Random Hero
4 047 Inlägg
5 februari 2013
däckonline!

Dog food lid. Backwards

498 Inlägg
5 februari 2013
däckonline!!

Rumpmas
3 860 Inlägg
5 februari 2013
Köpte på däckonline sist, sparade ca 1500 spänn på fyra däck jämfört med den lokala däckverkstaden. Men jag råkade ut för att de skickade 3 st 17" och 1 16". Det tog någon dryg vecka extra och lite krångel att få det bytt.

Men får man rätt däck från början utan strul är det ju rätt bekvämt att kunna beställa däcken direkt hem till den däckverkstad du väljer som har samarbete med dom. Du behöver ju liksom bara åka dit med bilen så ligger däcken redan och väntar. Men om det krånglar kommer du som sagt att ångra dig...

1 679 Inlägg
5 februari 2013
Däckonline smile
Tredje gången jag beställt nu, dom ska komma imorgon så hoppas inte på nå strul smile
När jag beställt fyra däck så har det kommit i två leveranser smile
Ett par däck en vecka och veckan därpå kom dom andra två smile

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
5 februari 2013
däckonline

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

huh?
10 427 Inlägg
5 februari 2013
Sist köpte jag två sommardäck från http://www.nordendack.se/ till riktigt bra pris.
Mycket dyrare på Däckonline just då, så det lönar sig att jämföra runt lite innan man "klickar" wink

152 Inlägg
5 februari 2013
däckonline har varit tveklöst billigast vad gäller gummi till M3:an

Beroende på märke, modell och storlek så kan denna sida från england vara ännu billigare: http://www.camskill.co.uk

Evildan
5 februari 2013
Lokala gummiverkstaden.
Haft för mkt strul med onlineköp, lång leveranstid, felaktiga leveranser.

827 Inlägg
5 februari 2013
har testat beställa på däckonline några gånger o det har funkat bra, men nu ringer ja runt till olika firmorna som finns här o hittar det bästa priset och lämnar in bilen. kostar kanske några kronor mer men e klart bekvämast.

6 558 Inlägg
5 februari 2013
handlar mitt på fors gummiverkstad  i hudiksvall ja ... GRYMMA DUDES att ha med att göra  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

680 Inlägg
5 februari 2013
ni som köper online,sen kostar de ju att kränga på skiten med=) vi tar en slant för de

498 Inlägg
5 februari 2013
Inte om man känner personen/firman som gör det åt en big_smile Fast brukar då ofta komma sen tillbaka med lite fikabröd å sånt gott! smile
Senast redigerat av Markus1987 (5 februari 2013)

680 Inlägg
5 februari 2013
Markus1987 skrev:
Inte om man känner personen/firman som gör det åt en big_smile

de kännar man inte pengar på smile

2 415 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
Tack för alla svar! det där med däckonline har jag hört och läst några gånger om när man har googlat!
fortsätt mata in med länkar till hemsidor. så skall jag fortsätta att kolla runt på dom ni har länkat=)

2 415 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
demk skrev:
ni som köper online,sen kostar de ju att kränga på skiten med=) vi tar en slant för de

jo. det gör ju de. än så länge. tongue men jag betalar ca 200-300kr för att kränga av och på beroende på fälg. men eftersom ja skall ha klister så får jag nog betala 400 ca..

Sök