tooffen skrev:
Vill nu berätta för alla att de va HAN som åkte på de!
Toppenbra för de va för fan hans fel, hade ha aldrig gjort så så hade jag aldrig kört in i honom.
Försäkringsbolaget gick på vad jag och vittne hade sagt, för han svarade inte ens när försäkringsbolaget skickade Papper.
Så enligt dom så kommer dom bara skicka en faktura till honom nu på självrisken på 5000:- sen vet jag inte om de stämmer men så sa dom.
Bilen är inne på verkstan men de va de att de hände inte så mycket på bilen kan lägga upp bilder sen.
Men de va massa lampor som börja blinka och lysa ibland och hela tiden inne i bilen.
Och hittils så kostade de 39.000:- att laga enligt volvo.
Så hittade dom ett litet fel till så sa försäkringsbolaget till volvo att då löser dom bilen.
De som vi upptäckt hände va att huven fick sig en liten innåt buckla lika stor som en halv hockey-puck sen trycktes Grillen in som sitter ihop med fram-kofångaren och höger framskärmen liten buckla de va de synliga sen pajade ett dimljus och ramla innåt.
Abs/antisladd lampan började lysa så något data del blev knullad då och även att bilen säger att larmet inte funkar ibland.