Nu går de jävligt trögt med bilen känner jag. Har haft lite små struligt senaste tiden så mitt humör har varit i botten och de närmaste man har kommit till att ändra något på bilen har varit att skå in en ruta eller två.
Fick iaf tummen ur en snabbis för att få till skärm listerna som stack ut efter att honda fått för sig att demontera bilen in för lack med yxa. Tyvärr fungerar de inte att ladda upp bilder just nu så dessa kommer läggas in senare idag.
En jävla massa pl400 senare och den borde väl sitta? Damen föreslog tidigare att silvertejp löser alla problem och de e snyggt med. Givetvis tog jag detta på fullaste allvar och trkpade fast listen
![smile](img/smilies/smile.png)
en liten tanke att tejpa över mig har väl slagit mig med men tror inte ens silvertejp biter på mig.
Dagen efter (tidig jävla lördag morgon där man bör ligga och sova) så var jag och hämtade johnny och mötte sedan upp chippen i Moraberg. Sedan bar det av mot smf motorshow i västerås där vi ställde ut hondan samt en e30 cab. Tyvärr blev de inget pris men fick rätt bra med folk som stod och hängde över den. Känndes iaf kul
Samma här de kommer bilder.
Väl hemma igen så vart det kungens kurva träffen, där jag valde att bli totalt förnedrad på racen. Brukar gå obesegrad många gånger men nu torska jag alla tre repor
![hmm](img/smilies/hmm.png)
men kul att köra iaf så är nöjd med de
Hjd tog ett par fina bilder på bilen på racet så även dem kommer upp sen