@Audi_powah vi kan alla bruka våra bilar närsom, frågan är hur lacken känner sig efter en massa stenskott+saltdammet då väntar jag hellre tills de tagit bort all grus och salt från vägarna så slipper jag ev rost
rost för mig är inget val varken insidan eller utsidan...kommer göra nån behandling senare när pengarna rullar in...lite svårt nu med studiebidrag då ja pluggar YH
@Audi_powah vi kan alla bruka våra bilar närsom, frågan är hur lacken känner sig efter en massa stenskott+saltdammet då väntar jag hellre tills de tagit bort all grus och salt från vägarna så slipper jag ev rost
Tvätta den ofta så slipper du saltdammet hehe.
Och stenskot lär du få i vilket fall som hellst, annars bara att lacka om bilen om det blir så farligt, men det blir det med störst sanorlighet inte
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Jag har åkt i en bil som många nog ser som sommarbil hela vintern, dvs kapitänen.
Bilen som kommer rulla till sommaren ut på träffar och sånt är min suburban när den är ihop och lackad, men den kommer ju att rulla året runt efter det så det är väl ingen sommarbil heller egentligen. Den är förhoppingsvis klar runt juni, det beror på mycket annat när den är klar.
Tvätta den ofta så slipper du saltdammet hehe.
Och stenskot lär du få i vilket fall som hellst, annars bara att lacka om bilen om det blir så farligt, men det blir det med störst sanorlighet inte
Jag har lagt ett preliminärdatum på första april om det ser bra ut på vägarna... får se hur länge kylan håller sig under nätterna också