- jag var där på lördagen och stannade Max 1 timme. Sista gången man åker ner på den skitmässan...
- Elmia blir bara sämre och sämre i mitt tycke, dåligt med bilar på flera håll och det kändes alldeles öppet på vissa områden.
- Det mörka rummet i hall A? What's that all about?... Varmt, äckligt, mörkt, dålig syn på vissa bilar och för att inte tala om hur det måste ha vart att ställa ut bilen där, måste ha varit ett helvete och mörkt dygnet runt. Hade fan ställt bilen där och sedan hämtat den på måndag :p
- Fylla i överflöd. Såg flera stycken som var INNE på mässan och satt och spydde lungorna ur sig... Jävla idioti! Varför i helvete säljer man och låter sånt folk komma in överhuvudtaget? Vissa av de var säkert en 35-40+ men ändå uppför de som som snorungar.
- Ett flertal bilar som stod riktigt dåligt till, så dåligt så att folk skrapade i sina jackor när de passerade och trängdes i gången.
Som sagt var jag bara där i dryga en timme men man har fått höra massa skit som hänt, tex idioterna som voltade med sin bil och sedan stog och hoppa på den? Var en 740 kombi med vita fälgar. Hela bilen stod i spya, så sjukt äckligt! Bilden går runt på Facebook för övrigt :p
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"