Haha 35 bak!? Tror till och med att 20 blir för mycket bak faktiskt! ;P
inte när du få på andra däck väl?
Av någon anledning så är det bredare spårvidd bak på Figges Ådi än vad det är fram vilket resulterar i att fälgarna bak ligger längre ut. Med camber så skulle jag tro att 10mm är lagom och inte en millimeter mer
Haha 35 bak!? Tror till och med att 20 blir för mycket bak faktiskt! ;P
inte när du få på andra däck väl?
Av någon anledning så är det bredare spårvidd bak på Figges Ådi än vad det är fram vilket resulterar i att fälgarna bak ligger längre ut. Med camber så skulle jag tro att 10mm är lagom och inte en millimeter mer
Testade att hänga på hjulet med 20mm idag, såg faktiskt rätt bra ut! Men kunde inte sänka ner eftersom jag har dom satans korvdäcken på!
Va ute och fotade idag med Almqvist__89, eller rättare sagt.. han tog bilderna! Här är några feta så man ser hur den ser ut just nu! Här är en bild på våra bilar tillsammans!
Nästa månad (förhoppningsvis innan Sommarlandsträffen i skara den 31:e) så åker dom nya däcken på där bak så den blir lägre och jag får ut hjulen lite mer!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!