3968
Sök

Köpråd Mercedes C200 CDI Avantgarde + AMG paket

105 Inlägg
8 maj 2013
Trådstartare
#1
Hej!!

Jag undrar vad som skall medfölja i Avantgarde och AMG paketet. Alltså vad som gör det så unikt.

Bilen jag funderar på att köpa har 16" fälgar och vad jag vet ska det vara med 17 eller 18" för att fylla de olika paketen.

Är det något jag bör klaga på eller är det normalt att paketen inte är fullutrustade med det de ska ha?

Tack för hjälpen.

2 072 Inlägg
8 maj 2013
#2
vad är det för årsm på bilen?

Sandzoo i da house

Aldrig nöjd
804 Inlägg
8 maj 2013
#3
Vad jag vet så går det inte att välja bort större fälgar från AMG-paketet, från W203 (vet inte med tidigare modeller) så är det 17" eller 18" som gäller.

Livet är för kort för att äga Volvo.

105 Inlägg
8 maj 2013
Trådstartare
#4
Okej så det är alltså falsk marknadsföring skriva att bilen har avantgarde paket och amg paket och sedan inte uppfylla de kraven. Det är en 2010 års modell.

105 Inlägg
8 maj 2013
Trådstartare
#5
Har någon en lista på exakt vad som ingår i avantgarde och amg paketen?

2 072 Inlägg
9 maj 2013
#6
MondeoMk3 skrev:
Har någon en lista på exakt vad som ingår i avantgarde och amg paketen?
bra fråga..
snabbt titt på en avantgarde är annan grill.. samt ex alupedaler.. stolar..blåa rutor mm..mm.. men de skiljer alltid lite wink
Alt lm du går in på www.mercedes.se o sen på bygg egen bil.. då kan du se info på alla paket
Senast redigerat av sandzoo (9 maj 2013)

Sandzoo i da house

Aldrig nöjd
804 Inlägg
9 maj 2013
#7
MondeoMk3 skrev:
Har någon en lista på exakt vad som ingår i avantgarde och amg paketen?
Gå in på Mercedes.se och konfigurera en Avantgarde C-klass med AMG-paket. Tillvalen på C-klassen har inte ändrats särskilt mycket de senaste tre åren (det är fortfarande samma generation).

Livet är för kort för att äga Volvo.


Sök