Jag noterade att batterikabeln går igenom plåten och please, en gummigenomföring! Jag har sett En del skräckexempel på när plusmatning gnagts igenom och sedan totalkortslutning och brand.....
Bara bror duktig här o pekar lite ;-)
Lugn kabel ska bort sen men vill dra den först så jag kan borra hål och se vart man ska dra och fästa den genomföringar kommer sättas ditt sen Tack för att du är med och petar ändå
Och roligt du gillar vad du ser
volvoqq skrev:
Gött att det händer något:). För mig står det lite stilla blir lite så när man flyttar:D.
Ja inte är det mycket men lite iallafall man får försöka göra någonting
Det här blir ju ett måste att följa! Ser riktigt bra ut än så länge! Ska börja på min amazon med nu i vinter igen, tanken är att bygga lite som du! Lågt o gött stukad!
Det här blir ju ett måste att följa! Ser riktigt bra ut än så länge! Ska börja på min amazon med nu i vinter igen, tanken är att bygga lite som du! Lågt o gött stukad!
Välkommen ombord Roligt du gillar vad du ser Trevligt med Amazon bygge blir det tråd blir det allt att följa
Välkommen ombord Roligt du gillar vad du ser Trevligt med Amazon bygge blir det tråd blir det allt att följa
Jo de gillars Ja jag har tråd, står dock still pga mycket annat
Ja en update lovades. då plånboken ekar och suget kommer får man göra det man har råd med gas fanns i svetsen plåt fanns i ett hörn och lusten hade kommit tillbaks
Ja ska man köra lågt blir det tajt fått lagt i nya plåtbitar baktill på bakskärmarna så hjulen går precis fritt
Här en ny plåt aningens bredare syns dåligt på bilden men ja garaget är trångt.
Framskärmarna vart mycket tänkande vad som skulle bli bäst (vill kunna svänga med bilen i bott inför framtida luftfjädring) Vart att snitta dra ut och även i framkant lägga i en bit plåt.
Ser ut som skit nu men detta är grov görat ska snyggas till och ficksas till det sista sen innan allt svetsas ihop.
som sagt plåt remsan som fick läggas till för att få ut skärmen.
lillfinger passning.
Här fram är det millimeter passning vid fullt rattutslag.
Hoppas mina kära följare lägger en trevlig kommentar. Från mig till er alla en riktigt God jul