UhrJr skrev:
Vad är det jag svamlar om? Ni gör ju så.
Eller menar du att ni flyttar på er när polisen dyker upp, låter dom passera och plocka in alla dom vill?
Ha ha haaaaa
Du jämför äpplen och päron. Självklart om jag kör medvetet i 250km/h förbi en poliskontroll, stannar och tar skiten så är jag en idiot. Där kan man inte säga att "så¨länge man står för det man gjort är det okej".
Jag menar inte något av detta.
Det jag menade att om jag kör i 120km/h fram och tillbaka till jobbet istället för 100km/h så kan man disskutera hurvida det är okej eller inte, så länge jag inte stör andra trafikanter eller utgör en fara.
Ni däremot är både i vägen för andra bilar som vill fram inkl räddningsfordon mm, stör, utgör en risk mm.
Sen gömmer ni er bakom era uttjatade konspirationsteorier att politikerna inte vill ha er och försöker döda motorsporten (när ni i själva verket ger blanka fan i motorsport, ni vill bara gasa om nätterna ute på gatan...).
Skaffa en licens som alla andra och kör när ni får under kontrollerade former. Passar det inte eller har ni klagomål, framför dessa och försök ändra på felen.
Det blir ingen positiv förändring av att vara ute om nätterna och göra beslag på allmänna vägar som du och jag betalar för.