Var det mycket bilar när träffen började kl 18? Jag kom dit vid strax efter 19 och drog hem typ en timme senare, var mycket mindre bilar på plats då än vad jag väntat mig
Var lite segt i starten tyckt ja men till slut så droppa det in riktigt fina bilar.
pulchi skrev:
Var det mycket bilar när träffen började kl 18? Jag kom dit vid strax efter 19 och drog hem typ en timme senare, var mycket mindre bilar på plats då än vad jag väntat mig
Jag vart då mer än nöjd. Fick film på många fina bilar å våta knän. Å alla skötte sej exemplariskt åxå tyckt ja så länge jag var där. Var väl nån vettvilling som trodd han var på en rallybana. Tacka för alla medverkande. Nu är det bara klippa ihop den här filmen för jäddra bra då och fundra på nästa träff.
Trevlig träff hade dock fått för mig att den började 19.00 så kom lite sent. Stog och bablade med nordic r folk sen hände olyckan med corvetten. Så efter det hade tyvärr många bilar åkt som jag hade velat kikat mera på men men hoppas på några fler träffar där man kan kika på dom.
dock endel buskörning senare tyvärr men ja dom som lekar kommer alltid göra det oavsett vad arrangör säger.