Tja. Bilen har gått hur fint som helst men helt plötsligt har den börjat bete sig konstigt med att hacka när man drar den och sen stå och vandra lite i tomgång. Har inga felkoder heller.
Bilen är ej chippad eller något. Bara bortplockat turbo+ och uppställt laddtryck till ca 07. Hoppas att man får en hel drös med förlag så man har något att gå efter.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
tja med tanke på att du plockat bort turbo+ o bara ökat till 0,7 så är det antagligen problem där,antingen chippar man den så att den får både bränsle o luft,går ju inte bara o tro att den kommer funka klockrent med o höja ladd utan o kompensera med ett chip åtminstone...om du stoppar tillbaka turbo + så kommer den säkert gå som den skall,eller så sänker du laddet på den alternativ chippar den istället.
men turbo+ är ju bara begänsad i ca 30 sekunder o slå till,jag skulle testa o sätta tillbaka bara för att se så det inte är där eftersom du kollat slangar,fast i o för sig ha igång bilen o spruta startgas o se om den vandrar i gång nånstans runt slangar o insug...
svårt att tro att de är t+ som spökar. Men däremot så kände jag på min jävla insugslang å den va mjuk som fan. Så kan va den som spökar på full gas. Ska kolla mer i morgon. Bilen går änu sämmre om jag kopplar ut lmm så tror inte det är den.