Ja en bil som skall bli i betydligt bättre skick än vad den är nu =) och komentera gärna vad ni tycker =) ska man renovera helt orginal eller ska man uppdatera med vissa grejer som kan användas från 9000 tex eller bara 900... Visa mer
Hur fick du ut innertaket på en sedanare ? Tänkte jag har så jäkla hängande tak i min
Ja inte så svårt det Har hört att det inte skulle gå utan att man tog ut fram rutan... men jag tog det genom bakluckan då mitt baksäte är urplockat så va det inga problem alls... lätt som en plätt
Nu har jag läst igenom tråden. Väldigt intressant. Det blir mycket jobb för dig så jag önskal lycka till och kommer att följa med vad som händer
JohnWayne ja det är du så välkommen att göra så Jo nog har jag endel jobb men lite ska man väl lida pin för att få en fin bil... dessa måste ju bara räddas tycker jag iallafall
Senast redigerat av 9000Griffin (18 november 2013)
Ja då har man fyndat lite Alltid trevligt med nya grejer när man ska montera ihop allt sen... och mycke andra grejer så småningom då jag har lite grejer på G
Röstar på grått. Kolla min gule 90a paketet är bmw antacitgrå. Även min svarta cab ska få den färgen. Svart paket på en svart bil blir lätt lite mycket av det goda
Om du inte är tokförbannad har du inte koll på vad som pågår
Röstar på grått. Kolla min gule 90a paketet är bmw antacitgrå. Även min svarta cab ska få den färgen. Svart paket på en svart bil blir lätt lite mycket av det goda
Jaha då har man införskaffat ett aero kjolpaket till idag så man får ett komplett sådant på bilen igen och det ve en mycket trevlig kille här på garaget... ja du vet vem du är ett stort tack lofarn