Ja en bil som skall bli i betydligt bättre skick än vad den är nu =) och komentera gärna vad ni tycker =) ska man renovera helt orginal eller ska man uppdatera med vissa grejer som kan användas från 9000 tex eller bara 900... Visa mer
Jaha nu när man tänkte lägga upp lite bilder här i projektet så funkar det inte Händer inget när man trycker på Ladda upp bild
Kan albumet vara fullt? Det ryms bara 200 bilder i ett album.
Nä albumet är inte fullt jag kunde ju ladda upp dit men sen när jag skall ladda upp här i tråden så händer det inget när jag trycker på ladda upp bild från fotoalbum
Jaha några timmar senare i ett litet bälster skåp... det får allt duga för ytbehandling blit gulcromaterat så det får man väl tebax om någon vecka hoppas jag.
ett OG900 projekt jag har missat. ser ut att kunna blir bra detta.
Ja man får ju hoppas det när man lägger så mycke tid och pengar på det Men som dom säger det kostar att ligga på topp... fast jag ligger hästlängder efter andra här som revoverar OG 900..
Tror de kommer se finfint ut när du får tillbaka dem. skall du ha färg på dem sen eller köra dem med endast ytbehandlingen?
Ja tanken va ju att ha samma ytbehandling på som innan men då en del va silver cromat och endel gul cromat så bestämde jag mej för att köra allt gul cromaterat... hoppas att det blir bra annars går det ju alltid att lacka om man vill det.
snyggt kul att bevara en kult bil. EN fråga tyget på takluckan . Den som håller tyget plast skiiiten som går sönder man bara tittar på den. Vet du var man kan köpa plast listen jobba på med kult bilen
snyggt kul att bevara en kult bil. EN fråga tyget på takluckan . Den som håller tyget plast skiiiten som går sönder man bara tittar på den. Vet du var man kan köpa plast listen jobba på med kult bilen
Menat du skumplasten som är under tyget som sen är limmat på stommen... finns sånt tyg att köpa och då river man bort det gammla och gör rent från allt det gammla sen så limmar man på det nya tyget och viker in och limmar kanten på det nya tyget på baksidan av stommen det som är upp mot plåt taket sen när man monterar tebax det igen i bilen
Menat du skumplasten som är under tyget som sen är limmat på stommen... finns sånt tyg att köpa och då river man bort det gammla och gör rent från allt det gammla sen så limmar man på det nya tyget och viker in och limmar kanten på det nya tyget på baksidan av stommen det som är upp mot plåt taket sen när man monterar tebax det igen i bilen
Själva tackluckan har jag inte plockat dän från bilden ännu så där vet jag inte riktigt hur det sitter men det vet jag inom kort då det ska bytas oxå