Jaha då hade man hoppats på att man hade hittat en donator bil med bra golv til mitt projekt..
Glad ihågen kl 12 igår fredag så åkte jag och hyrde en kärra för att få hem bilen åker till Jkpg för att få papprena på bilen och han skrev under och jag åker vidare mot Ulrisehamn och kommer då på
men kanske skulle ha nycklen till bilen oxå... bara vända och åka tebax till killen fick nycklen och åker vidare mot Uh... funderar på hur detta skall gå... då ägaren inte hade någon bild på bilen och han sa att det va en ganska bra bil...
Jag hade annonserat att jag sökte en 900 sedan 87-93 och det enda jag ville skulle va bra va golvet
hur svårt ska det va att förstå kan man ju undra
Kommer fram till bilen och var får man se tror ni.... ja nog är det en saab 900
fast den lyckan varade inte länge
fan det va en cc.. men va är det med folk som inte ens vet vad dom har för modell på bilen....
Ringde till säljaren och frågade vad han sysslade med... förklarade ett och annat för han men det slutade med att jag tog med mej bilen iallafall
Och så idag så kollade jag på besiktnings pappret...
många fel på bilen var det... fast inte enligt säljaren....
Ja det kommer upp några bilder på den i morgon så får ni se hur den ser ut... men lite grejer för dom 600 jag till slut behövde betala för bilen finns det ju att plockamen det blev inte alls som jag hade tänkt mej...
Bara att konstatrea att mycke konstigt folk finns det..