Det lilla man kan se på bilderna så ser ju Aman hyffsad ut.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
En kul detalj om amazonen, fullt med gamla tidningar under golvmattan, inget man brukar uppskatta, tills jag såg att dom är från 1977, fortfarande torra och fullt läsbara.
En kul detalj om amazonen, fullt med gamla tidningar under golvmattan, inget man brukar uppskatta, tills jag såg att dom är från 1977, fortfarande torra och fullt läsbara.
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Spännande! Står det lite om vart tidningen är ifrån? Tänker lite var bilen har rullat..
Karossen är ju byggd i Olofström, Blekinge iallafall..
Det jag vet är att ägare nr1 var från Stockholm men hade amazonen stående på ett typ hemställe uppe i Tärnaby, och använde den sparsamt fram till 2007 då ägare nr2 köpte den och körde lite det året, efter det har den stått.
Vettemannen skrev:
Carlén skrev:
Snyggt jobbat, var framvagnen helt frisk? ser ju jättefin ut iaf har längtat efter en uppdatering här
Tack, jo den var väl rätt okey, lite slapp i gummi och bussningar, men byter det mesta nu när jag är i gång. Installerat nytt kök i huset, det har stulit lite tid från 1800an