Lite nyheter om det gamla skåpet, hade tid för reg besiktning i början av månaden, farsgubben åkte ner för att fixa det, och det gick bra tills dom skulle kolla chassinummer vilket dom inte hittade, var på jobbet och hade inte möjlighet att hjälpa till. Det slutade med ombesiktning, efter en snabb sökning på google så hittade jag var det skulle sitta och givetvis satt det på höger a-stolpe. Så nu väntar nytt försök i början på oktober, efter det tänkte jag påbörja en liten service på den
Det är dåligt att man som ägare av bilen måste visa vart ramnummret sitter!
Instämmer, någon form av databas borde dom ha, nu var dom väldigt hjälpsamma och sökte överallt utom på rätt ställe, verkar som ramnummer kan sitta på tre olika ställen på p1800.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 527 Inlägg
27 september 2015
Carlén skrev:
HG_ skrev:
Vilken otur... Får önska lycka till på nästa bes.
Tack.
Putteliten skrev:
Instämmer, någon form av databas borde dom ha, nu var dom väldigt hjälpsamma och sökte överallt utom på rätt ställe, verkar som ramnummer kan sitta på tre olika ställen på p1800.
hade du frågat mig hade jag sagt torpedväggen ovanför batteriet vid värmekranen.
hade du frågat mig hade jag sagt torpedväggen ovanför batteriet vid värmekranen.
Stämmer bra på P1800 men på ES blev det precis som på 140an, på höger a-stolpe.