3790
Sök

BMW klubb, vilken är trevligast? (Åker 635 CSi-86)

ontoft
5 oktober 2013
Trådstartare
Är helt ny som BMW ägare, sent i livet, 50+. Undrar vilken BMW-klubb är trevligast att ansluta sig till? Gärna en som har träffar på Mantorp Park tex. (Nästgårds för mig). Tips mottages tacksamt.

Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
501 Inlägg
5 oktober 2013
BMW club schweden är trevliga! Även Bimmers of Sweden är ett måste! finns på facebook och har lite över 4000 medlemmar smile

annat än det så säger jag välkommen till bmw-träsket! du lär inte bli besviken wink

Stil>Funktion

ontoft
5 oktober 2013
Trådstartare
Tack för tipsen, då får jag kolla upp båda alternativen och se vilken det blir. Fast jag har ju inte facebook.... är det ett måste för Bimmers? Kollade hemsidan, men den hänvisar bara till Facebook. Hittar inget om medlemsavgift heller på hemsidan.
Senast redigerat av ontoft (5 oktober 2013)

908 Inlägg
5 oktober 2013
har du frågor så är där många duktiga på autopower.se smile

ontoft
5 oktober 2013
Trådstartare
Ja, håller med, den sidan lusläste jag det mesta om E24:an innan jag köpte en.

huh?
10 427 Inlägg
5 oktober 2013
ontoft skrev:
Tack för tipsen, då får jag kolla upp båda alternativen och se vilken det blir. Fast jag har ju inte facebook.... är det ett måste för Bimmers? Kollade hemsidan, men den hänvisar bara till Facebook. Hittar inget om medlemsavgift heller på hemsidan.

Bimmers of Sweden håller väl i princip enbart till på Facebook (medlemsförmåner, information osv men det finns ingen medlemsavgift. Kanske vettigast att gå med i en "riktig" klubb och sedan besöka tex Bimmers of Swedens event
på Mantorp Park.

ontoft
5 oktober 2013
Trådstartare
Ok, då får det bli så. Men man vill ju inte missa några Bimmersträffar... får försöka hitta träffinfo ändå. Känner inte för Facebook för tillfället i allafall. Och tack för tipsen ni som svarat.
Senast redigerat av ontoft (5 oktober 2013)

1 948 Inlägg
5 oktober 2013
www.bmwcs.com om du vill putsa och åka på "roadtrips"
www.bmwsc.com om du vill köra på bana och snacka en massa skit i depån, väldigt trevliga träffar och lätt att "komma in i gänget" (dessa som haft 2 träffar på mantorp iår)

ontoft
6 oktober 2013
Trådstartare
Låter som en perfekt klubb för mig. Tack för tipsen.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
6 oktober 2013
Om du vill prata om din BMW, kom hälsa och ta gärna en titt: http://www.bimmerpower.org/index.php?action=forum wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

3 059 Inlägg
7 oktober 2013
alain skrev:
Om du vill prata om din BMW, kom hälsa och ta gärna en titt: http://www.bimmerpower.org/index.php?action=forum wink

Verkar kunna vara nått för mig med..

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
8 oktober 2013
Hoppas at du kommer att trivas på Bimmerpower som en fisk trivs i vattnet.wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök