3946
Sök

Hur Facebookberoende är ni?

pim_pim
2 november 2013
Jag har, är väl inne till och från hela tiden. Varför förstår jag dock inte, då det bara är en massa skit hela tiden och folk lägger upp bilder på hundar o katter jämt.. haha

Drive It Like You Hate It
334 Inlägg
2 november 2013
Haha o jag som trodde jag va själv med o inte ha Fakebook:-P

___ Life´s A Bitch Then You Die ____

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
_XeoN_ skrev:
Haha o jag som trodde jag va själv med o inte ha Fakebook:-P

Nädu, du är i gott sällskap! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

1 534 Inlägg
2 november 2013
Har inte heller, kommer heller aldrig skaffa.

Btw så är jag positivt överraskad att majoriteten har valt bort FB, så rätt!

Hittills har följande INTE någon facebook av de som postat här:

_XeoN_
Christian S
Djo
Dragon_Lady
Gronwalls
Japs-Micke
jetta16v
Markus1987
Najs
Pierre_r
plankan
TeamS
Vettemannen
volvochefen
zleepy
Senast redigerat av jetta16v (2 november 2013)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
2 november 2013
Skulle inte hävda att jag är överdrivet beroende men kollar väl i regel läget ett fåtal gånger om dagen, mestadels evenemang och dylikt.

Jag är en mer frekvent besökare av Instagram och Flashback smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Volvoskadad
6 017 Inlägg
2 november 2013
Använder det i stort sett bara till mitt bilintresse

Jonas

3 173 Inlägg
2 november 2013
Facebook nej tack klarar mig bra utan världens största skvaller sida wink

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
2 november 2013
steg 1 vilken tråd tummen upp just ja gick inte och göra tummen up gorg wink
steg 2 i de stora hela så är de ju som vilken comunitidynga som helst vilket gorg är oxå
steg 3 baserar på infon av folk du känner så känner du bara bilfolk så kan jag lova dig att 25 gånger mer uppdateringar på byggen på fb än på gorg även om samma bil har en projektråd

och sen är de ju som någon sa gorg idag är inte som vad gorg va för några år sen
är ju bara dom som tror sig kan allt och vet allt som är kvar med ett undantag och allmänt otrevliga mot varandra
och sen är de ju ett plus för fd gillar du alla leverantörers sidor rätt vad de är så har du en vis rabbat de får man inte här så listan kan göras lång.

Saabifierad
2 031 Inlägg
2 november 2013
Facebook-upplägget är tyvärr framtiden.
Jag gillar det inte heller men många gör det så vi kommer att se ännu mer av det.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

260 Inlägg
2 november 2013
Slash skrev:
Facebook-upplägget är tyvärr framtiden.
Jag gillar det inte heller men många gör det så vi kommer att se ännu mer av det.

Håller med här ovan.....
För mig är det en trevlig sida av vardagen att hålla kontakt med vänner och släktingar jag inte annars hade gjort.
Har fått kontakt med både släktingar och vänner och nya vänner jag annars aldrig hittat.
Använder det som bildarkiv i viss mån och litet bilddagbok.
Jag trivs med det!

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig

951 Inlägg
2 november 2013
har inte använt facebook på 4 år big_smile har garaget det ända man behöver wink

5 740 Inlägg
2 november 2013
Har Facebook för "köp och sälj"-sidorna, få kontakt med polarna ifall jag inte får tag i dem via sms/ringa.

Det är väl i princip allt jag har Facebook till, skulle vara jävligt skönt om skiten skulle försvinna då så gott som alla man är med sitter och knapprar i sina telefoner på "fejjan" istället för att faktiskt vara social.

3 295 Inlägg
2 november 2013
Har ett konto som är inaktiverat så jag har haft mao. Kom dock på att jag hade andra saker och göra än att sitta och läsa om folks problem och bekymmer.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Slave_joe skrev:
Har ett konto som är inaktiverat så jag har haft mao. Kom dock på att jag hade andra saker och göra än att sitta och läsa om folks problem och bekymmer.

*småler*

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

2 266 Inlägg
2 november 2013
Jag har de skiten. Försöker undvika att bli sittande där.
Kul att se vissa bilder men största delen handlar bara skit och om hur perfekta och lyckliga liv folk har. Och sen att andra bara klankar ner på folk mycket nätmobbning där.

svetsdiff !!!

8 886 Inlägg
2 november 2013
Jag använder facebook varje dag och 80% av min verksamhet genererar pengar just från facebook.

btw så ligger nog tråden fel roll

Fotograf på tierpidag.se

72 Inlägg
2 november 2013
Har inte heller och kommer inte ens skaffa det...

1 160 Inlägg
2 november 2013
har det.mest på grund av info om mitt jobb +massa bra köp o sälj sidor

7 435 Inlägg
2 november 2013
vad är facebook för något?? har hört talas om det,, men kan någon förklara???

1 534 Inlägg
2 november 2013
granadadr skrev:
vad är facebook för något?? har hört talas om det,, men kan någon förklara???

Jag tror det är en bok som behandlar ansiktsvård, men jag är inte säker

Sök